کد خبر: ۲۲۹۲۴۶
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۲

طرح انتظارات روسای کمیسیون‌های مجلس از دولت

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس در نشست مشترک دولت و مجلس، گفت: در این اظهارات، انتظارات نمایندگان مجلس از دولت در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی مطرح شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سیدرمضان شجاعی کیاسری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در جلسه مشترک دولت و مجلس، آقایان میرکاظمی رییس کمیسیون انرژی، شهریاری رییس کمیسیون بهداشت، بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، رحمانی رییس کمیسیون صنایع، فتحی‌پور رییس کمیسیون اقتصادی، مصباحی مقدم رییس کمیسیون برنامه و بودجه، عزیزی رییس کمیسیون اجتماعی،‌ هاشمی رییس کمیسیون عمران، سالک رییس کمیسیون فرهنگی و نوری به نمایندگی از کمیسیون کشاورزی مجلس سخنرانی کردند.

وی افزود:‌ هر کدام از روسای کمیسیون‌ها در مباحث خود، موضوعات مربوط به کمیسیون تخصصی خود را مطرح کردند و خواستار تفاهم و تعامل بیشتر دولت و مجلس و برگزاری نشست‌های بیشتر برای حل مشکلات شدند.

کیاسری اضافه کرد: غلامرضا مصباحی‌مقدم رییس کمیسیون برنامه و بودجه در این نشست کلیاتی از نحوه اجرای هدفمندی در سال آینده را مورد اشاره قرار داد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین یادآور شد: اظهارات سالک رییس کمیسیون فرهنگی در این نشست در خصوص توجه به حوزه فرهنگ، بودجه‌های فرهنگی و نوع نگاه دولت به بخش فرهنگ بوده است.

شجاعی کیاسری همچنین گفت که روسای کمیسیون‌های تخصصی در این نشست انتظارات خود از دولت را در حوزه‌های مختلف بیان کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین