کد خبر: ۲۲۹۴۲۷
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۱:۳۹

اشتون: گفت وگوها درباره یک توافق دراز مدت درباره برنامه هسته‌ای ایران خواهد بود

کاترین اشتون اعلام کرد که گروه 1+5 و ایران درتاریخ 18 فوریه گفت وگوها درباره یک توافق دراز مدت برای توقف بخش هایی از برنامه هسته‌ای تهران در ازای پایان یافتن تدریجی تحریم ها در وین آغاز خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رویتر گزارش داد که کاترین اشتون رییس سیاست خارج اتحادیه اروپا روز جمعه پس از گفت وگو با محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ گفت: ما توافق کردیم که گفت وگوها را در تاریخ 18 فوریه در ساختمان سازمان ملل دروین آغاز کنیم.

همچنین روزنامه دیلی استار نیز نوشت: یک مقام اتحادیه اروپا نیز اعلام کرد که دور بعدی مذاکرات بین المللی با ایران در تاریخ 18 فوریه آغاز می شود.

سخنگوی اشتون در توییتر خود اعلام کرد که اشتون با ظریف دیدار و توافق کرد که دور بعدی مذاکرات بین 3+3 Eوایران در تاریخ 18 فوریه در وین برگزار شود.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا انجام مذاکرات در 29 بهمن در وین را تایید کرد


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد دور جدید مذاکرات ایران و 1+5 ،‌ 18 فوریه در وین انجام خواهد شد.

ماری هارف سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پس از پایان مذاکرات کاترین اشتون و محمد جواد ظریف در وین اعلام کرد: دور بعدی مذاکرات ایران و 1+5 برای گام نهایی توافقنامه ژنو در وین و 18 فوریه خواهد بود.

محمد جواد ظریف و کاترین اشتون دقایقی پیش در حاشیه نشست امنیتی مونیخ با یکدیگر دیدار کردند و در این دیدار توافق شد این مذاکرات 29 بهمن تا اول اسفند ماه در وین برگزار شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین