کد خبر: ۲۲۹۷۸۱
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۳

برخی مدارس همدان روز دوشنبه تعطیل شد

مدیر روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استان همدان گفت که به دلیل بارش برف و افزایش برودت سرما و نیز یخبندان، برخی مدارس استان همدان روز دوشنبه تعطیل است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: محمد پورداود یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دلیل برودت سرما و جلوگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان، تمامی مدارس مقاطع مختلف بخش روستایی گل تپه در شهرستان کبودرآهنگ، مراکز پیش دبستانی و ابتدایی نواحی یک و دو شهرستان همدان، و نیز مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی در شهرستانهای بهار، کبودرآهنگ، اسد آباد، فامنین و بخش های لالجین ، قهاوند ، قروه درجزین و سردرود روز دوشنبه در نوبت صبح تعطیل خواهد بود.

همچنین تمامی مدارس شهرستان همدان در نوبت صبح و بعد از ظهر روز یکشنبه به دلیل بارش سنگین برف و نیز برودت سرما و یخبندان از سوی سازمان آموزش و پرورش تعطیل شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان نیز گفت: از اواخر روز یکشنبه با ورود سامانه بارشی فعال به این استان روزهای دوشنبه و سه شنبه در بیشتر نقاط استان بارش برف، وزش باد و در برخی از نقاط پدیده مه آلودگی پیش بینی می شود.

ˈنادر پیرتاجˈ نیز روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آسمان استان همدان در 24 ساعت آینده نیمه ابری و در پاره ای از نقاط با بارش پراکنده برف همراه است.

وی با بیان اینکه دمای هوای همدان شامگاه شنبه هفت درجه سانتیگراد زیر صفر گزارش شده است، گفت: حداقل دمای همدان در 24 ساعت گذشته شش درجه سانتیگراد زیر صفر و حداکثر دمای این شهر 2 درجه سانتیگراد زیر صفر گزارش شده است.

وی اظهار داشت: دمای هوای نقاط مختلف استان در این مدت بین چهار تا هشت درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

پیرتاج گفت: دمای فعلی همدان در حال حاضر 16 درجه سانتیگراد زیر صفر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین