کد خبر: ۲۳۱۱۰۰
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵
توسط حجت‌الاسلام محمدیان قرائت شد

پیام مقام معظم رهبری به نشست انجمن اسلامی دانشجویان مستقل

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، پیام شفاهی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به نشست سراسری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل را قرائت کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، متن این پیام شفاهی که توسط حجت‌الاسلام محمدیان صبح امروز در اردوی سراسری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در مشهد قرائت شد، به شرح زیر است:

«سلام مرا به فرزندان انقلابی‌ام برسانید و از تلاش‌های جهادگونه آنان در ترویج و پاسداری از آرمان‌ها‌ی امام و انقلاب تشکر کنید و چند نکته را به آنان یادآوری کنید:

1- در کنار تحصیل علم و دانش از فرصت جوانی برای تهذیب نفس و انس با خدا و آشنایی عمیق با معارف قرآن و اهل‌بیت (علیهم‌السلام) بهره ببرید.

2- شما افسران جوان جنگ نرم هستید و عرصه جنگ نرم بصیرتی عمارگونه و استقامتی مالک‌اشتروار می‌طلبد؛ با تمام وجود خود را برای این عرصه آماد کنید.

3- نظام سلطه را با تمام ابعاد و لایه‌هایش بشناسید و اهداف و راهبردهای واقعی آن را تحلیل کنید و برای رویارویی با آن تمام ظرفیت‌های خودتان را به کار گیرید و در این مسیر به وعده‌های خداوند اطمینان داشته باشید.

4- تشکیلات می‌تواند معبد باشد، ولی مبادا تبدیل به معبود گردد؛ اصول و ارزش‌های عقیدتی و معنوی خودتان را در قالب تشکیلات حفظ و بر صمیمیت و همدلی بین اعضا تاکید کنید.

5- افق‌های روشنی در مقابل شما جوانان قرار دارد، این کشور و انقلاب با دست پرتوان شما آینده‌ای امیدبخش در پیش رو خواهد داشت؛ بر تلاش‌های خود بیافزایید و برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و تعالی از همدیگر سبقت بگیرید.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین