کد خبر: ۲۳۱۲۹۴
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۳

امام جمعه اهل تسنن زاهدان: 5 مرزبان ایرانی را آزاد کنید

مدیر حوزه دارالعلوم و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان با تصریح بر حرام بودن گروگان گیری از دیدگاه اهل تسنن، خواستار آزادی هر چه زودتر مرزبانان سرباز ایرانی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در خطبه های امروز نمازگزاران مسجد مکی اهل سنت زاهدان گفت: هر گونه شرارت و گروگان گیری به ضرر ملت و مردم سیستان و بلوچستان است و خیرخواهانه به گروگان گیران می گویم دست از این کارها بردارند و مرزبانان سرباز را آزاد کنند.

به گزارش عصر ایران به نقل از دفتر مسجد مکی اهل سنت زاهدان، وی همچنین گفت: این دولت با توجه زیاد به سرمایه گذاری در صنعت، کار و تولید سعی در مهار تورم دارد و خوشبین هستم که کشور بویژه استانهای غیربرخوردار همچون سیستان و بلوچستان به سوی آبادانی پیش خواهد رفت.

مولوی اسماعیل زهی افزود: رویکرد جدید و مذاکراتی که با غرب داریم به دنیا ثابت کرد ایران دنبال سلاح هسته ای نیست و البته تکنولوژی و دانش صلح آمیز هسته ای حق ملت ایران است.

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان ابراز داشت: دولت با رویکرد توجه بیشتر به اقوام و مذاهب و پرهیز از تبعیض و نابرابری در صدد اجرای دقیق قانون است، رویکرد شایسته سالاری دولت به طور قطع باعث ثبات و امنیت پایدار می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین