کد خبر: ۲۳۱۵۷۸
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶

اعتراف‌های زن چاقوکش در یک جنایت خیابانی

زن چاقوکش وقتی دید راننده تهدید‌هایش را نمی‌پذیرد وی را به قتل رساند و دست به سرقت زد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: این زن اصرار داشت از قربانی 100 هزار تومان پول بگیرد.ساعت 6 و 30 دقیقه عصر پنجم بهمن‌ماه سال جاری مأموران کلانتری 104 عباس‌آباد در جریان مرگ مرموز مردی در بیمارستان قرار گرفتند.

در بیمارستان مشخص شد مرد 35 ساله به‌خاطر ضربات چاقو به سینه و پهلویش تسلیم سرنوشت مرگ شده است.

برای رازگشایی از این جنایت بازپرس رودگر از شعبه چهارم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تیمی از مأموران اداره 10 پلیس آگاهی دست به‌کار شوند.

تیم پلیسی ابتدا سراغ مردی رفتند که پیکر نیمه‌جان قربانی جنایت را به بیمارستان رسانده بود، وی گفت: ساعت شش عصر سوار بر موتور در خیابان مفتح بودم که این مرد را دیدم که پهلویش را گرفته و به سمت خیابان می‌آمد و در حالی که خونریزی زیادی داشت زن جوان دیگری با چاقویی که در دست داشت کنار خودروی پژویی در حال جمع‌کردن پول از روی زمین بود.وقتی به سمت زن جوان رفتم تا مانع فرارش شوم وی با ضربه‌ای محکم مرا به گوشه‌ای پرتاب کرد و پا به فرار گذاشت.ضربه‌ای که زن جوان به من زد آنقدر قوی بود که فکر می‌کردم از سوی مردی قوی هیکل کتک خورده‌ام.

با این ادعا‌ها کارآگاهان سراغ خانواده قربانی جنایت رفتند و پی بردند عامل قتل علاوه بر سرقت پول، گوشی موبایل و کارت‌های عابر بانک را نیز سرقت کرده است.

در این مرحله مأموران که احتمال می‌دادند عامل جنایت از کارت‌های بانکی وی پول برداشت کرده باشد آخرین گردش حساب بانکی قربانی جنایت را بررسی کردند و پی بردند زن جوان از عابربانکی پول گرفته است

.همین کافی بود تا مأموران با بررسی دوربین مدار بسته بانک تصویر زن چاقوکش را به دست آورند و زمانی‌که عکس وی را پیش روی تنها شاهد این ماجرا قرار دادند از سوی وی شناسایی شد.

با به‌دست آمدن این ردپا کارآگاهان در تجسس‌های فنی و پلیسی توانستند مخفیگاه «آرزو» 35 ساله را در منطقه پل چوبی ردیابی کنند و در بررسی از خانه وی چند گوشی سرقتی دیگر نیز به‌دست آورند.

«آرزو» که راهی جز اعتراف پیش روی خود نداشت به مأموران گفت: در نقش مسافر سوار پژو ‌شدم و بعد از حرکت به بهانه زنگ زدن به خانواده‌ام از راننده خواستم گوشی‌موبایلش را در اختیارم بگذارد که وی نیز تلفنش را به من داد.

به گزارش ایران، وی افزود: در حالی که گوشی موبایل در دستم بود چاقویی را از کیفم بیرون  کشیدم و قصد زورگیری داشتم که راننده با من درگیر شد و با ضربات چاقویم توانستم خودم را نجات دهم و با سرقت پول و گوشی موبایل مرد راننده پا به فرار گذاشتم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین