کد خبر: ۲۳۳۴۷۹
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴

آتش سوزي در سوناي يکي از هتل هاي تهران

قسمت سوناي خشک يک هتل در مرکز شهر تهران دچارآتش سوزي شدکه با عمليات سريع آتش نشانان از گسترش آن جلوگيري شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش مردم سالاری، وقوع اين آتش سوزي حدودساعت يک بامداد جمعه به سامانه 125 اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان ايستگاه هاي 18، 40، 5 و گروه امداد ونجات 14، خودروي نردبان دار و نيز خاور حامل دستگاه تنفسي به محل حادثه اعزام شدند.

موسي قيامي افسر آماده منطقه 5 سازمان آتش نشاني تهران که در محل حادثه حضور داشت، دراين مورد گفت: اين آتش سوزي در زيرزمين و طبقه منفي يک ساختمان هتل ودر قسمت سوناي خشک رخ داد و دود ناشي ازآن تمام فضاي طبقات زيرين را دربرگرفت.

وي ادامه داد: آتش نشانان با بستن دستگاه تنفسي در ميان دود غليظ وارد زير زمين شده و با نزديک شدن به کانون آتش، بلافاصله با استفاده از دو رشته لوله آب پرفشارآتش نشاني اين آتش سوزي را در قسمت سونا خاموش کردند.

قيامي تصريح کرد: آتش نشانان و نجاتگران همزمان با عمليات خاموش کردن آتش، به منظور پيشگيري از بروز حوادث دود گرفتگي بلافاصله همه ميهمانان و افراد حاضردر هتل را از تمامي طبقات به سلامت خارج و به مکان امن منتقل کردند.

وي با اعلام اين که خوشبختانه باعکس العمل به موقع آتش نشانان، اين آتش سوزي کاملاً خاموش و از سرايت آن به ديگر قسمت هاي هتل جلوگيري شد.خاطر نشان کرد: خوشبختانه دراين حادثه به هيچ کس آسيبي نرسيدو دود ناشي از اين آتش سوزي سريعا توسط آتش نشانان و با استفاده از تجهيزات مخصوص از داخل ساختمان به بيرون تخليه شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین