کد خبر: ۲۳۳۶۹۱
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱

افخمی: اولویت دانشگاه تهران باید مطابق برنامه‌های بالادستی نظام باشد

رئیس موسسه لغتنامه دهخدا که نامش به عنوان یکی از گزینه‌های ریاست دانشگاه تهران مطرح شده است، خبر دعوت جمعی از دانشگاهیان این دانشگاه از وی به عنوان گزینه ریاست دانشگاه تهران را تایید کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دکتر علی افخمی،‌ با بیان اینکه افراد مختلفی در دانشکده و دانشگاه درباره این موضوع با من صحبت کرده‌اند، گفت: برخی از افراد در وزارت علوم نیز صحبت‌هایی با من داشته‌اند.

وی با بیان اینکه من استاد پایه 32 دانشگاه تهران هستم و 28 سال عضو شورای دانشگاه بوده‌ام، در عین حال گفت: در جریان ریز امور اجرایی دانشگاه هستم و اطلاعات دقیقی دارم. ضمن آنکه منتقد برخی برنامه‌های اجرا شده در این سالها در دانشگاه تهران نیز هستم.

وی با بیان اینکه برنامه‌ای مطابق اسناد بالادستی نظام در این زمینه تهیه کرده‌ام اظهار کرد: برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای دانشگاه تهران در نظر گرفته‌ام در مجموع برای پیشرفت دانشگاه هر کاری از دست من بربیاید انجام خواهم داد.

به گزارش ایسنا، به گفته افخمی، اولویت دانشگاه باید مطابق برنامه‌های بالادستی نظام باشد و در این زمینه نیز باید عقب افتادگی‌ها و موانع را مشخص کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین