کد خبر: ۲۳۳۹۵۵
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۵

یک زخمی در حمله مسلحانه به عضو فرمانداری ایرانشهر

سه سارق مسلح عصر امروز (دوشنبه) با تیراندازی به سمت رییس دفتر فرماندار ایرانشهر (سیستان و بلوچستان) خودرو وی را به سرقت بردند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایرنا، سه سارق مسلح سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت ایرانشهر، ˈمیثم آزادیˈ را هنگام ورود به داخل خانه از خودرو پیاده کرده و پس از تیراندازی به پاهایش خودرو پژو او را به سرقت بردند.

ˈمحسن ملاشاهیˈ رییس روابط عمومی فرمانداری ایرانشهر با تایید این خبر گفت: سارقان مسلح بلافاصله به همراه خودرو سرقتی از محل متواری شدند.

وی افزود: میثم آزادی پس از این حادثه به بیمارستان ایرانشهر انتقال یافت که به علت شدت جراحات برای درمان به زاهدان اعزام شد.

با وقوع این حادثه و تیراندازی در خیایان مولوی مقابل خانه های سازمانی، رعب و وحشت در میان ساکنان این محله ایجاد شده است.

شماری از ساکنان این محله در تماس با خبرنگار ایرنا با ابراز نگرانی از افزایش سرقت ها در ایرانشهر، خواستار برخورد قاطع دستگاه های انتظامی، امنیتی و قضایی با مخلان امنیت شدند.

یکی از شهروندان ایرانشهر که خود را محمود حسن زهی معرفی کرد، گفت: دو شب پیش نیز دو سارق مسلح در یکی از خیابانهای مرکزی شهر قصد ربودن یک دستگاه خودرو پژو را داشتند که به علت درگیری راننده و انداختن سوییچ خودرو در پشت بام یکی از منازل، ناکام از این سرقت متواری شده اند.

خبرنگار ایرنا با وجود تلاش زیاد موفق به گفت وگو با فرمانده انتظامی ایرانشهر نشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین