کد خبر: ۲۳۳۹۸۲
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۷

علت کمبود تخم‌مرغ در سبد کالا

بر اساس دستور‌العمل اجرایی طرح توزیع سبد کالا باید 24 عدد تخم‌مرغ در سبد هر خانوار وجود داشته باشد که در برخی مراکز توزیع تهران- که وضعیت مطلوب‌تری نسبت به دیگر استان‌ها دارد- تخم‌مرغ ارایه نمی‌شود و گفته شده متقاضیان برای تحویل این محصول روز دیگری به مراکز توزیع مراجعه کنند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دلیل اینکه در برخی مراکز توزیع سبد کالا، تخم‌مرغ عرضه نمی‌شود «ناهماهنگی در پرداخت به موقع محصول» عنوان شده است.

به نوشته جهان صنعت، بر اساس دستور‌العمل اجرایی طرح توزیع سبد کالا باید 24 عدد تخم‌مرغ در سبد هر خانوار وجود داشته باشد که در برخی مراکز توزیع تهران- که وضعیت مطلوب‌تری نسبت به دیگر استان‌ها دارد- تخم‌مرغ ارایه نمی‌شود و گفته شده متقاضیان برای تحویل این محصول روز دیگری به مراکز توزیع مراجعه کنند.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار به عنوان مسوول توزیع‌کننده‌ تخم‌مرغ سبد کالا در این زمینه حاضر پاسخگویی نشد اما با پیگیری موضوع از مسوولان مربوطه گفته شده «ناهماهنگی در پرداخت بهای این محصول باعث شده توزیع‌کنندگان نسبت به عرضه‌ تخم‌مرغ در سبد کالا کم‌لطفی کنند» البته هیچ‌یک از مسوولان در این‌باره توضیحی نداده‌اند.

پیش از این هدایت اصغری، مدیرعامل اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار درباره‌ کمبود این محصول در مرحله‌ اول توزیع سبد کالا گفته بود که علت این کمبود به تولید برنمی‌گردد اما با توجه به اینکه تخم‌مرغ به صورت روزانه تولید و به مراکز توزیع ارسال می‌شود ممکن است در برخی مقاطع کمبود‌های کوتاه‌مدت به وجود آید که به سرعت جبران خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین