کد خبر: ۲۳۴۰۲۶
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷

شرور نيمه عريـان بيمارستان را به هم ريخـت!

اوباشي که براي فرار از دست ماموران وارد بيمارستان هفتم تير شده بودند، پس از درگيري با ماموران دستگير و به کلانتري منتقل شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ابتکار، ساعت 3 بامداد ديروز برابر اعلام مرکز 110فوريت‌هاي پليسي 110 تهران بزرگ مبني بر يک مورد عربده کشي و قمه کشي در يکي از محلات شهرري واحد گشت خودرويي کلانتري 131 شهرري به آدرس ميدان مدرس اعزام شد.

 ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند که چند جوان به صورت نيمه برهنه در حاليکه پيراهن‌هاي خود را در آوردند و قمه به دست گرفته‌اند ميدان مدرس را مسدود کرده و در حال درگيري و عربده کشي هستند که با رويت گشت با يک دستگاه خودرو پرايد سفيد رنگ متواري و در حال فرار شروع به فحاشي به مامورين انتظامي کرده و با لگد زدن به خودرو گشت قصد تخريب آن را داشتند. به دليل حساسيت موضوع عوامل کلانتري با رعايت قانون بکار گيري سلاح با شليک يک تير مشقي به صورت هوايي از جان خود و از خسارت به خودرو سازماني جلوگيري کردند.

 در ادامه طي تعقيب خودرو به طور نامحسوس ماموران متوجه شدند که متهمان به داخل بيمارستان 7 تير رفته که در همين حين واحد گشت نيز وارد بيمارستان شده که جهت جلوگيري از فرار متهمين درب‌هاي بيمارستان را بستند تا مانع ازفرار متهمان شوند که در همين حين راننده خودرو پرايد به هويت سامان که قصد متواري شدن را داشته دستگير شده و تعدادي ديگر از افراد را که از ديوارهاي اطراف بيمارستان قصد فرار داشتند را به هويت‌هاي قادر و حامد که داراي سابقه شرارت مي‌باشند را دستگير کردند.

 ماموران به هنگام دستگيري مجبور شدند با اين افراد شرور که با چاقو قصد صدمه زدن و خلع سلاح کردن آنان را داشتند، مقابله کنند و پس از چند دقيقه درگيري اين جوانان بازداشت و تحت الحفظ به کلانتري انتقال دهند.

 سرکلانتر نهم پليس پايتخت سرهنگ خليل شهبازي درباره اين خبر گفت: متهمان پس از دستگيري به پزشکي قانوني جهت تست الکل موجود در خون فرستاده شدند که پس از مثبت شدن تست الکل متهمان هر سه نفر براي تحقيقات بيشتر و دستگيري ساير همدستانشان در اختيار ماموران پايگاه نهم پليس اطلاعات و امنيت عمومي تهران بزرگ قرار گرفتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین