کد خبر: ۲۳۴۰۵۴
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴

دخترخاله‌های شیشه‌ای؛ دزدان خودروهای فرسوده

دو دخترخاله برای تهیه هزینه خرید شیشه، سفارش سرقت می‌گرفتند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش همشهری، آنها به سراغ خودروهای فرسوده می‌رفتند و درحالی‌که وانمود می‌کردند صاحب ماشین هستند، آن را با جرثقیل می‌دزدیدند.

این دو دخترخاله پس از آنکه 6خودروی مسروقه را به‌عنوان خودروی فرسوده و اسقاطی به یک زن فروختند، رازشان فاش شد.

زن خریدار که برای شکایت از آنها به اداره آگاهی رفته بود به مأموران گفت:پس از خرید 6خودروی فرسوده از 2زن، بیش از نصف مبلغ را به آنها پرداختم و قرار شد ظرف 24ساعت آنها اسناد خودروها را به نام من بزنند اما پس از آن دیگر خبری از آن دو زن نشد.

 با شکایت زن خریدار، مأموران به بررسی شماره پلاک خودروهای خریداری شده پرداختند و متوجه شدند که تمامی خودروها سرقتی هستند.

بنابراین تحقیقات برای دستگیری 2زن سارق شروع شد تا اینکه متهمان در شهرک اکباتان دستگیر شدند. این دو دخترخاله به سرقت ده‌ها خودروی فرسوده اعتراف کردند و گفتند که از مردی به اسم محمد سفارش سرقت می‌گرفتند.

 آنها مدعی شدند: محمد از اعتیاد ما 2 نفر به شیشه خبر داشت و برای همین پیشنهاد سرقت خودروهای فرسوده و رهاشده در کنار خیابان‌ها را مطرح کرد.

او خودروهایی را که به‌علت نقص فنی یا قدیمی بودن در کنار خانه‌ها پارک شده بودند شناسایی می‌کرد و ما را به آنجا می‌برد. ما هم که لباس مرتبی به تن داشتیم، با شرکت‌های حمل ماشین تماس می‌گرفتیم و خودمان را صاحب ماشین جا می‌زدیم و با جرثقیل ماشین مورد نظر را به منطقه شهریار یا خاوران منتقل می‌کردیم.

پس از آن محمد مشخصات و شماره تلفن خریداران خودروهای فرسوده را به ما می‌داد و ما هم به‌عنوان مالک ماشین، آنها را می‌فروختیم. با اعترافات دخترخاله‌ها، مأموران موفق شدند همدست آنها یعنی محمد را نیز دستگیر کنند.

 سرهنگ گزافی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران با بیان این خبر گفت: هر سه متهم با قرار قانونی برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره آگاهی قرار گرفته اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین