کد خبر: ۲۳۴۰۷۰
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۳

گزارش سایت AFc از بازی ایران و کویت

بخش لاتین سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی از بازی ایران و کویت منتشر کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بخش لاتین سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی از بازی ایران و کویت منتشر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سایت رسمی کنفدراسیون در این باره نوشته است: پیروزی ایران مقابل کویت با ضربه سر کریم انصاری‌فرد در وقت‌های تلف شده، باعث شد تا ایران به عنوان صدرنشین گروه دوم به جام ملتهای استرالیا 2015 صعود کند.
 
این سایت در ادامه نوشته است: هر دو تیم صعودشان به استرالیا را قبل از این بازی مسجل کرده بود و این یک بازی تشریفاتی بود اما ایران بازی را بهتر آغاز کرد و هنوز دو دقیقه از شروع بازی نگذشته ایران به گل اول رسید. یعقوب کریمی زننده این گل بود. کویتی ها پس از گل به خود آمدند و مساعد نادا در دقیقه 18 بازی را در حالی به تساوی کشاند که ایران با تیم دومش پا به میدان گذاشته بود.

در نیمه دوم و در دقیقه 61 این پیام صادقیان بود که توانست گل دوم ایران را وارد دروازه کند اما کویتی ها برای برگشت به بازی تلاش کردند و در شاگردان ژوروان ویرا در حالی که تنها یک دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود، توسط فهد الرشیدی به  گل رسیدند  و فکر کنند که یک امتیاز از تهران گرفته اند اما کریم انصاری‌فرد این اجازه را نداد و در دقیقه اول وقت‌های تلف شده پاس خوب احسان حاج صفی  را به گل تبدیل کرد تا ایران با 16 امتیاز در صدر بماند اما کویت با 9 امتیاز تیم دوم شود وبا وجود 7 امتیاز کمتر به رقابتهای نهایی جام ملتهای آسیا در استرالیا صعود کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، قرعه‌کشی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا، 26 مارس 2014 برابر با 6 فروردین 93 در سیدنی اوپرا هوس برگزار خواهد شد و این مسابقات از نهم ژانویه 2015 برابر 19 دی 93 آغاز می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین