کد خبر: ۲۳۴۲۴۵
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۴

فلاحیان: آیپک هم تسلیم حق غنی‌سازی ایران شد

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهارات اخیر اوباما را ناشی از فشار آیپک دانست و گفت: آیپک هم از روز گذشته تسلیم حق غنی سازی جمهوری اسلامی ایران شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حجت الاسلام والمسلمین علی فلاحیان شامگاه چهارشنبه پس از اختتامیه پانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری این مطلب را به خبرنگار سیاسی ایرنا گفت.

وی درباره اظهارات عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه در مجلس خبرگان رهبری هم اظهار داشت: من معتقدم در حدی که آقای عراقچی وقت داشت و توضیح داد، خوب بود.

وزیر اسبق اطلاعات خاطر نشان کرد: آن دوستانی که من دیدم، قانع بودند؛ البته سوالاتی داشتند و نگرانی های آن ها هم این بود که در قبال کاری که ایران کرده آیا تحریم ها برداشته می شود یا نه که با پاسخ های آقای عراقچی تا حدودی قانع شدند.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به سخنان اخیر باراک اوباما رییس جمهور ایالات متحده آمریکا اشاره کرد و افزود: فشاری که در مجامع اروپایی و آیپک وجود دارد باعث شده که آمریکایی ها مواضع تندی بگیرند .

فلاحیان اضافه کرد: اما خوشبختانه از دیروز آیپک هم تسلیم شد و همه پذیرفتند که ایران 5 درصد غنی سازی داشته باشد و آن حرف هایی که نتانیاهو می زد که بطور کلی اصلا در خاک ایران غنی سازی نباشد به حاشیه رفت.

پانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری از روز سه شنبه در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی آعاز به کار کرد و در عصر چهارشنبه با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین