کد خبر: ۲۳۴۴۸۹
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۲

رئیس سازمان غذا و دارو در جمع برترین دانشمندان جهان

دکتر رسول دیناروند معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو جزو یک درصد دانشمندان برتر جهان شناخته شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش مهر، Web of knowledge سایت یک مرجع معتبر علمی بین المللی Essential Science Indicators است که هر دوماه يكبار اطلاعات آن روزآمد مي‌شود.

این سایت همه ساله با ارزیابی و بررسی تحقیقات انجام شده و مقالات علمی منتشر شده از سوی دانشمندان کشورهای مختلف دنیا و امتیازدهی به سطح علمی و فعالیت آنان ، دانشمندان برتر جهان را انتخاب و معرفی می کند.

این مرجع علمی که دانشمندان فعال در علوم پزشکی را در فاصله ده ‌ساله شناسایی می کند ، نام دکتر رسول دیناروند دانشمند برجسته ایرانی را بر اساس نتایج فوریه 2014 نظام رتبه‌بندی بین المللی  ESI جزو یک درصد دانشمندان برتر جهان قرار داده است.

سوابق علمي دکتر دیناروند:


دكتراي عمومي داروسازي از دانشگاه علوم پزشكي تهران در سال 1367-MSc از دپارتمان داروسازي دانشگاه منچستر انگلستان در سال 1369-PhD از دپارتمان داروسازي دانشگاه منچستر انگلستان در سال 1373- عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران از سال 1369 تاكنون بوده و سمت هایی چون استاد فارماسيوتيكس دانشگاه علوم پزشكي تهران، رياست دانشكده داروسازي دانشگاه علوم پزشكي تهران و رياست مركز تحقيقات نانوفناوري دانشگاه علوم پزشكي تهران را در کارنامه خود داشته است.

وی همچنین پژوهشهایی نیزدر زمينه های نانومديسين، سامانه هاي داروسازي پليمري ، سياست، مديريت و اقتصاد دارو انجام داده و انتشاراتی نیز داشته است که عبارتند از سه جلد كتاب، دوفصل كتاب در انتشارات بين المللي، بيش از 160 مقاله معتبر بين المللي، ثبت بيش از 10 اختراع داخلي، ثبت 4 پتنت بين المللي (US patetnt).

معیار ورود به فهرست دانشمندان یک درصد برتر در هر گرایش علمی، کسب تعداد معین ارجاع به مقالات منتشر شده در پایگاه اطلاعات علمی Web of science براساس آستانه های مشخص شده برای هر گرایش علمی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین