کد خبر: ۲۳۵۲۹۳
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۹

یوسفیان ملا: در پرونده بابک زنجانی دستگیری‌های زیادی در راه است

کانال جدیدی از تخلفات عدیده بابک زنجانی و جمع دیگری به تازگی کشف شده است که این تخلفات نیز در حوزه اقتصادی و مجزا از داستان رانت خواری و بدهی به شرکت نفت است .
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: پرونده بابک زنجانی هرروز ابعاد تازه‌تری به خود می‌گیرد. از جمله آنکه حسن روحانی رئیس‌جمهوری کشورمان در ابتدای ماه جاری گفت که بدهی بابک زنجانی همه‌اش پول نفت نیست و در دولت پیشین به او پول نقد هم داده‌اند که برود و بدهی‌های ایران را در جاهای مختلف پرداخت کند.

در این بین ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی هر دو شنبه تشکیل جلسه می دهد و بدیهی است که در جلسات ماه های اخیر همیشه پرونده بابک زنجانی پای ثابت بخشی از محورهای جلسات بوده است.کما این که یوسفیان ملا از کشف کانال تخلفات جدید بابک زنجانی و عده ای دیگر در جلسه روز گذشته این ستاد خبر می دهد.

به گزارش خانه ملت، عزت الله یوسفیان ملا، عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت:روز گذشته در جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی موارد و فضای جدیدی بر علیه بابک زنجانی گزارش شده است که باید مورد مطالعه قرار گیرد.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب گفت: کانال جدیدی از تخلفات عدیده بابک زنجانی و جمع دیگری به تازگی باز و کشف شد که این تخلفات نیز در حوزه اقتصادی است و توضیحات در خصوص تخلفات جدید مجزا از داستان رانت خواری و بدهی شرکت نفت است و به تازگی کشف شده که اطلاعات آن در اسرع وقت ارائه خواهد شد.

جرم بابک زنجانی فقط بدهی به وزارت نفت نیست
یوسفیان ملا در خصوص تا زمانی که قوه قضاییه تا ریال آخر پول بیت‌المال را که بابک زنجانی آن را به یغما برده است، باز پس نگیرد او آزاد نخواهد شد و هیچ دلیلی ندارد که وی آزاد شود.

او با تاکید بر این که پرونده بابک زنجانی پیچیده‌تر از آن است که بتوان آن را فقط در بدهی‌اش به وزارت نفت خلاصه کرد گفت: جرم بابک زنجانی فقط بدهی به وزارت نفت نیست و زنجانی صدمات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد کرده است.

یوسفیان ملا با بیان این که ابعاد پرونده بابک زنجانی وسیع‌تر از بدهی به وزارت نفت است، گفت:بررسی های مباحث تازه کشف شده که به پایان برسد بدون شک افراد زیادی در رابطه با این پرونده دستگیر خواهند شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: از مجموع بدهی‌های این میلیاردر جوان تنها حدود ۵‌درصد مربوط به فروش نفت است و مابقی، پول‌های نقدی است که به وی برای پرداخت بدهی‌های ایران در خارج از کشور و یا بعضی از کارها داده شده است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین