کد خبر: ۲۳۵۴۲۷
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۰

واکنش افخم به حملات اسرائیل به غزه و اظهارات نخست‌وزیر انگلیس

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه و اهالی محاصره شده و بی‌پناه فلسطین در این منطقه را ناشی از استیصال آنان در برابر مقاومت اسلامی دانست و این حملات را شدیدا محکوم کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مرضیه افخم افزود: تردیدی نیست که اقدام تروریست‌های صهیونیستی عزم ملت فلسطین در پایداری و مقاومت فراگیر برای آزادی همه سرزمین‌های اشغالی و رد سراب سازش غرب را مستحکم‌تر خواهد کرد.

افخم اظهارات نخست وزیر انگلیس را سخیف و غیر منطقی خواند


سخنگوی وزارت امور خارجه از اظهارات سخیف و غیر منطقی نخست‌وزیر انگلیس درباره کشورمان ابراز تاسف شدید کرد و آن را مخل تلاش‌های جاری برای بهبود مناسبات دو کشور دانست.

به گزارش ایسنا، مرضیه افخم گفت: این اولین‌بار نیست که دولت انگلیس در حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی دست به اظهارات فرافکنانه در جهت ایجاد خدشه به رویکرد منطقی، انسانی و منطبق بر اصول روابط بین‌اللمل جمهوری اسلامی ایران می‌زند.

او اضافه کرد که اظهارات و رویکردهای متضاد و دوگانه دولتمردان لندن در قبال جمهوری اسلامی ایران قطعا با ابراز تمایل آن‌ها برای بهبود مناسبات مغایر است.

سخنگوی وزرات امور خارجه کشورمان با اظهار تاسف از واکنش نشان ندادن نخست‌وزیر انگلیس به سلاح‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی و ملحق نشدن این رژیم به معاهده منع اشاعه گسترش سلاح‌های هسته‌ای که امنیت منطقه و جهان را مورد تهدید قرار داده است، آن را نمونه دیگری از رویکرد دوگانه این کشور در قبال مسائل خاورمیانه دانست و تاکید کرد: این امر قطعا از چشم ملل مسلمان منطقه پنهان نخواهد ماند، هر چند همان‌طور که نخست‌وزیر اشاره کرده از زمان اعلامیه بالفور این کشور در رابطه با حمایت از رژیم صهیونیستی همواره نقش حیاتی و مهمی را ایفاء کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین