کد خبر: ۲۳۵۸۱۳
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۷

اعطای وام تغذیه به دانشجویان دانشگاه آزاد

کاردار در ادامه با بیان این که آیین نامه جدید نقل و انتقال دانشجویی بزودی ابلاغ می شود، اظهار داشت: براساس این آیین نامه دانشجویان به خاطر استفاده از این امکان و هزینه بر بودن جابجایی باید هزینه آن را پرداخت کنند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه استفاده از روش‌های کند و مشکل ساز اداری غیر مکانیزه، قابل قبول نیست، گفت: در این راستا یکی از تحولات ایجاد شده در این معاونت مدیریت بر گردش کار، مکاتبات اداری و همچنین مدیریت زمان از طریق اتوماسیون اداری است.

به گزارش ایسنا، دکتر سعید کاردار در این باره، افزود: با توجه به اینکه تنوع خدمات و ارائه تسهیلات در حوزه معاونت دانشجویی بالاست، اتوماسیون اداری موجب شفاف سازی عملکرد شده و از طرفی مانع بروز تخلفات احتمالی و تصمیم گیری های سلیقه ای می شود.

وی اظهار داشت: بنابراین تلاش می شود تا شاخص های عملکرد در دانشگاه آزاد در حوزه برنامه ریزی و زمان بندی دقیق امور به گونه ای شناسایی و تعیین شوند تا ارائه خدمات و اعطای تسهیلات به دانشجویان در حداقل زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه ارائه شود.

کاردار با تاکید بر اینکه تمرکز بر بهینه سازی فرایند امور، شفاف سازی قوانین و مقررات از الویت های کاری رییس دانشگاه است، به مهمترین تحولات اخیر در حوزه معاونت دانشجویی اشاره کرد و گفت: با انتقال صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه به معاونت دانشجویی هزینه غذای دانشجویی مطابق نرخ های مصوب صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم شد.

وی افزود: همچنین بر اساس صورت جلسه میان دانشگاه آزاد اسلامی و صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تسهیلاتی فراهم شده تا دانشجویانی که توانایی پرداخت هزینه غذا را ندارند از طریق اخذ وام که بازپرداخت آن بعد از فراغت از تحصیل است، تامین شود.

کاردار در ادامه با بیان این که آیین نامه جدید نقل و انتقال دانشجویی بزودی ابلاغ می شود، اظهار داشت: براساس این آیین نامه دانشجویان به خاطر استفاده از این امکان و هزینه بر بودن جابجایی باید هزینه آن را پرداخت کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مشکلات نقل و انتقال دانشجویان، گفت: مهیمانی فقط به گروهی شامل بیماران خاص، فرزندان شهدا و جانبازان و فرزندان اعضای هیات علمی با شرایط خاص تعلق می گیرد.

کاردار با بیان اینکه بر اساس آمار حدود یک تا دو درصد دانشجویان در هر نیمسال تحصیلی از میهمانی استفاده می کنند، تصریح کرد: بنابراین اگر 98 تا 99 درصد دانشجویان که امکان استفاده از این تسهیلات را ندارند، هزینه آن یک تا دو درصد را پرداخت کنند، دور از عدالت است، بنابراین دانشجوی متقاضی میهمانی باید هزینه هایشان را خودشان پرداخت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین