کد خبر: ۲۳۵۸۳۳
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۲
خضری در تشریح آخرین وضعیت دختران حادثه دیده شین‌آباد؛

درخواست از رئیس جمهور برای اختصاص مستمری و کمک هزینه به دختران حادثه دیده شین‌آبادی

نماینده مردم پیرانشهر با بیان اینکه به دنبال تهیه مسکن در تهران برای دختران حادثه دیده شین‌آبادی است، گفت که رئیس دفتر رئیس جمهور با اختصاص مستمری و کمک هزینه ماهانه با خانواده‌های این دختران شین‌آبادی موافقت کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رسول خضری در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین اقدامات انجام شده برای دختران حادثه‌ دیده شین‌آباد گفت: در دولت یازدهم سه مطالبه را برای دختران شین‌آباد مطرح کردیم که شامل مستمری برای این دختر خانم‌ها، کمک هزینه برای خانواده‌هایشان و انجام پروسه درمان بدون وقفه و به صورت منظ بود.

به گفته وی، مراحل درمانی تاکنون به صورت مرتب و ویژه توسط اساتید انجام شده آنها بدون وقفه هر هفته یک سری عمل را در بیمارستان فاطمه زهرا(س) انجام می‌دهند و در اتاق‌های تک نفره هستند و کاملا از وضعیت درمان و جراحی‌شان رضایت دارند موضوع بازگشت آنها با اجتماع و بهبود وضعیت زیبایی و سلامت‌شان برای ما بسیار اهمیت دارد.

نماینده مردم پیرانشهر در مورد پیگیری‌های انجام شده برای اختصاص مستمری و کمک هزینه به دختران حادثه دیده شین‌آباد گفت: این موضوع را با آقای نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور مطرح کردم که ایشان موافقت نمودند اما قرار شد که ایشان نتیجه نهایی را اعلام کند. میزان مستمری و کمک هزینه دست دولت است که امیدواریم براساس معیشت خانواده‌هایشان ماهانه به آنها اختصاص یابد تا دوره درمانشان پایان یابد.

وی تاکید کرد که خانواده‌های دختران حادثه دیده شین‌آباد از اقشار کم درآمد و محروم هستند آنها مجبورند برای درمان دختران‌شان مدت زیادی را در تهران بمانند که این باعث از بین رفتن شغل و کاسبی‌شان می‌شود. طبیعتتا این کمک هزینه می‌تواند به وضعیت معیشت‌ آنها کمک کند.

خضری همچنین گفت که در صورت اختصاص مستمری این میزان پول به دختران شین‌آبادی حادثه دیده اختصاص می‌یابد چون عزم ما این است که تمامی کارها و تسهیلات داده شده به نام آنها باشد جون داغداران اصلی این دختر خانم‌ها هستند که فردای روزگار با دردشان می‌مانند.

نماینده مردم پیرانشهر همچنین با بیان اینکه به دنبال تهیه مسکنی برای دختران حادثه دیده شین‌آباد در تهران است گفت: از میان دختران حادثه دیده شین‌آباد 12 نفر مدام در معرض جراحی هستند به همین دلیل مجبورند در تهران بمانند. خانواده‌های آنها اکنون ساکن باشگاه فرهنگیان هستند اما با توجه به اینکه قرار است آنها مدت زیادی تحت عمل جراحی و تهران بمانند به دنبال آن هستیم که مسکنی به نام این دختر خانم‌ها حتی مسکن مهر نیز تهیه شود تا آنها دیگر دغدغه نداشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین