کد خبر: ۲۳۶۰۴۱
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۹

کشف 220 سمندر و 50 حلقه مار در انبار مرکزی تره‌بار تهران

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از کشف و ضبط 170 سمندر زنده، 50 سمندر تلف شده و 50 حلقه مار در میدان مرکزی تره‌بار تهران خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: اسماعیل میرانزاده  اظهار داشت: طی تداوم پایش‌‌های یگان حفاظت محیط زیست استان تهران در روز جاری، مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان تهران موفق به کشف و ضبط تعداد قابل توجهی از گونه‌های جانوری شدند.

فرمانده یگان حفاظت استان تهران در ادامه با بیان اینکه در ابتدا ماموران به انباری در میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران مشکوک شدند، افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست با دستور قضایی که پیش از این از دادسرای ناحیه 19 اخذ کرده بودند و همچنین با همکاری عوامل کلانتری میدان تره‌بار وارد این انبار شدند و تعداد قابل توجهی از گونه‌‌های جانوری را کشف کردند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران ابراز داشت: بر همین اساس 170 سمند سالم و زنده، 50 سمندر تلف شده و 50 حلقه مار کشف و ضبط شد.

میرانزاده با بیان اینکه هم‌اکنون متهم دستگیر شده است و به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی هدایت می‌شود، خاطرنشان کرد: سمندرهای کشف شده در نهایت به زیستگاه اصلیشان (لرستان و خوزستان) ارجاع داده می‌شوند.

پیش از این سرهنگ حمیدرضا خیلدار فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور جریمه هر یک عدد سمندر را مبلغی بالغ بر 200 هزار تومان عنوان کرده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین