کد خبر: ۲۳۶۲۴۵
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۲:۱۲

قلعه‌نویی: بدشانسی گریبان‌گیرمان شده است/ امشب اندازه 10 سال دستم روی سرم بود!

سرمربی استقلال می‌گوید بدشانسی گریبان‌گیر تیمش شده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار برابر الجزیره امارات که با تساوی یک بر یک به پایان رسید اظهار کرد: یک امتیاز خانگی بود اما برای ما افسوس نگرفتن سه امتیاز باقی ماند. اگر می‌خواستیم شرایط‌مان در جدول خوب‌تر شود باید بازی را می‌بردیم. الحق و الانصاف لیاقت ببردن هم داشتیم. فکر می‌کنم امسال چنین بازی‌ای از استقلال ندیده بودیم. همه چیز خوب بود فقط در کارهای دفاعی هر وقت بازیکنان کوتاهی کردند، شماره 10 الجزیره موثر ظاهر شد. سه توپ روی دروازه آمد که دو تای آن گل شد.
 
او ادامه داد: با این حال به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. تقریبا 9 کرنر داشتیم. چندین موقعیت گل خوب داشتیم. هنوز در شوک موقعیت کبه هستم و در این فکر که مگر می‌شود یک بازیکن در چنین موقعیتی توپ را از دست بدهد. به هر صورت یک امتیاز را گرفتیم اما هنوز افسوس نگرفتن سه امتیاز را می‌خورم.
 
قلعه‌نویی گفت: در فوتبال این اتفاقات بالاخره در یک دوره می‌افتد. نظم دفاعی ما خوب بود اما بیشتر سه توپ روی دروازه نیامد. دو تا گل شد و شانس آوردیم که سومی به تیر خورد. فکر نمی‌کنم در نظم دفاعی ایراد داشته باشیم اما بدشانسی گریبانگیر‌مان شده است.
 
سرمربی استقلال در واکنش به این سوال که امروز استقلال دهه 60 را دیدیم گفت: بازیکنان به هیچ وجه کم‌کاری نمی‌کنند. آن‌ها با تمام وجود تلاش می‌کنند. این مسائل در فوتبال اتفاق می‌افتد. با این حال بعضی مواقع اتفاقاتی در فوتبال می‌افتد که یک تکنیک فردی یا اشتباه فردی باعث می‌شود حریف به گل برسد. روی آن دو گل اگر هافبک‌ها پوشش دفاع می‌دادند دیگر این اتفاقات نمی‌افتاد.
 
او در پاسخ به این سوال که شما پس از از دست رفتن یک موقعیت عالی برای تیم‌تان احساساتی شدید و دست‌تان را روی سرتان گذاشتید گفت: من بعد از 34 سال مربی‌گری بالاخره یک حس‌هایی وسط بازی به من دست می‌دهد. البته من در این بازی خیلی دستم را روی سرم گذاشتم و هر توپی که به گل نمی‌رفت دستم روی سرم بود. امشب به اندازه 10 سال دستم را روی سرم گذاشتم.
 
به گزارش ایسنا، قلعه‌نویی افزود: به هر حال عرب‌ها این چیز را در فوتبال یاد گرفته‌اند و همیشه وقت تلف می‌کنند. بازی این تیم مقابل الظفره را دیده‌ایم. داور 10 دقیقه وقت اضافه گرفت. در این بازی هم باید 7-8 دقیقه وقت اضافه می‌گرفت. آن‌ها از دقیقه یک وقت‌کشی را شروع کردند و داور حتی یک تذکر هم به دروازه‌بان نداد. ما سال‌های گذشته هم این مسائل را داشتیم اما وقتی توپ‌ها به گل تبدیل شود، دیگر این مسائل جایی ندارد. شاید خود زنگا هم این مسائل را دوست ندارد. اما عرب‌ها این کارها را انجام می‌دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین