کد خبر: ۲۳۶۶۶۹
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴

رفیق دوست:حماسه اقتصادی زمانی به وقوع می‌پیوندد که اقتصاد به دست مردم سپرده شود

یک فعال سیاسی با بیان این‌که حماسه اقتصادی تنها زمانی تحقق پیدا می‌کند که اجرای اقتصاد به صورت کامل به دست مردم قرار بگیرد، اظهار کرد:زمانی که اقتصاد به طور کامل در دست مردم قرار بگیرد و مردم در همه ابعاد تولید کننده باشند و دولت نیز تنها نقش سیاست گذاری را عهده دار باشد ما می توانیم شاهد تحقق یافتن حماسه اقتصادی در کشور باشیم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محسن رفیق دوست در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نام‌گذاری سال 93 با عنوان سال «اقتصاد و فرهنگ،با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری نیز اشاره کردند، سال قبل بخش اقتصادی شعار سال تحقق پیدا نکرد. به همین دلیل ایشان امسال را نیزبه عنوان سال اقتصادی نام گذاری کردند.

وی با تاکید بر این‌که حماسه اقتصادی زمانی به وقوع می‌پیوندد که اقتصاد به صورت کامل در دست مردم قرار بگیرد، اظهار کرد: حماسه اقتصادی زمانی اجرایی می‌شود که اقتصاد نه تنها در دست دستگاه‌های دولت بلکه در دست نیمه دولتی‌ها نیز قرار نگیرد. زمانی که اقتصاد به طور کامل در دست مردم قرار بگیرد و مردم در همه ابعاد تولید کننده باشند و دولت نیز تنها نقش سیاست گذاری را عهده دار باشد ما می توانیم شاهد تحقق یافتن حماسه اقتصادی در کشور باشیم.

این فعال سیاسی با بیان این‌که پس از انتخابات پرشور سال 92 عده‌ای گمان کردند که در عرصه فرهنگ نوعی لجام گسیختگی به وجود‌ آمده است، خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری نیز درصحبت های اخیر خود مطرح کرده‌اند انقلاب اسلامی ما اکنون نیز با همان ماهیتی که در سال 57 به پیروزی دست یافت استوار است و همگان باید بدانند که درمقابل شبیه خون فرهنگی مقاومت کنند.

وی افزود:مقام معظم رهبری همچنین تاکید کردند که در مورد فرهنگ نیز اجرای آن باید به دست توده‌های مردمی انجام شود؛ چراکه گروه‌های خاص قصد دارند با عقاید و رفتارهای خود ارزش‌های کشور را زیر سوال ببرند.

رفیق‌دوست در پایان تصریح کرد: امیدوارم که سال 93 سال پیروزی همه جبهه‌ها به ویژه جبهه اقتصادی و فرهنگی باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین