کد خبر: ۲۳۷۰۹۲
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۶

افزایش کیفیت خدمات امدادی سایپا در اصفهان

رییس انجمن صنفی نمایندگی‌های سایپا در استان اصفهان افزایش کیفیت خدمات امدادی را از مهمترین اولویت‌های نمایندگی‌های این استان در طرح امداد نوروزی عنوان کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش سایپانیوز به نقل از روابط عمومی امداد خودرو سایپا ، علی قاسمی به حجم بالای ورود مسافران نوروزی به اصفهان اشاره کرد و افزود: اصفهان دارای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی گردشگری زیادی است و با توجه به وسعت این استان و همچنین قرار گرفتن آن در مسیر شمال – جنوب و برعکس، طبیعتا تردد خودروها در این استان زیاد است. با توجه به افزایش حجم تردد خودروهای سواری سایپا در نوروز، امداد نوروزی در این استان به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که در صورت بروز نقص فنی در خودرو مشتری هیچ گونه نگرانی بابت دریافت خدمات نداشته باشد.

وی دعای خیر مشتریان را بهترین عیدی مردم به امدادگران سایپا دانست و گفت: نمایندگی‌های منتخب سایپا و پایگاههای امدادی در ایام نوروز در تلاش هستند تا خدمات مناسب و با کیفیتی را به مسافران نوروزی به ویژه مشتریان گروه خودروسازی سایپا ارائه دهند.

رییس انجمن صنفی نمایندگی‌های سایپا در استان اصفهان افزایش رضایت مشتریان را یکی دیگر از اهداف طرح امداد نوروزی سایپا در این استان برشمرد و افزود: امیدواریم تا پایان تعطیلات نوروز بتوانیم کارنامه قابل قبولی در امدادرسانی از خود بر جا بگذاریم.

قاسمی گفت: با توجه به حجم گسترده ترددها در استان اصفهان، پیش‌بینی‌های لازم برای تامین قطعات یدکی انجام شده و تاکنون مشکلی از این بابت وجود نداشته است.

شایان ذکر است هموطنان گرامی جهت دریافت خدمات امدادی ، بیان نظرها و پیشنهادهای خود میتوانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره 096550 و 84444-021 تماس حاصل نمایند و یا به پرتال اینترنتی شرکت به نشانی www.emdadsaipa.ir  مراجعه کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین