کد خبر: ۲۳۷۹۹۱
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
تبلیغات

راهنمای خرید بلیط چارتر کیش

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تور‌های تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.
راهنمای خرید بلیط چارتر کیش
آفتاب‌‌نیوز :

سفر‌های هوایی در دنیای امروز از بهترین و سریع‌ترین راه‌های سفر به نقاط مختلف دنیا به شمار می‌روند. در گذشته برای خرید انواع خدمات سفر، مسافران مجبور به مراجعه حضوری به آژانس‌های مختلف بودند. اما اکنون سه کلیک با راه اندازی سیستم رزرواسیون فروش خدمات سفر، به این نیاز کاربران خود پاسخ داده است. مسافران می‌توانند با مراجعه به این سایت به تمامی خدمات سفر اعم از: بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تور‌های داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا و... در کسری از زمان دسترسی پیدا کنند.

برای این کار کافیست کاربر با مراجعه به پنل رزرواسیون آنلاین سایت سه کلیک، با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر و تعین تاریخ سفر، به راحتی تور خود را خریداری کند.

کادر مجرب و با انگیزه سه کلیک، به منظور جلب رضایت مشتریان خود، همواره خدمات ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهند. سه کلیک یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین خدمات سفر محسوب می‌شود که با ارئه بهترین خدمات، توانسته اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. بر همین اساس اکثر کسانی که قصد سفر دارند، به سایت سه کلیک مراجعه می‌کنند.

راهنمای خرید بلیط چارتر کیش

سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان (deltaban.com) درصدد است تا با اجرای پرواز‌های منظم و ایمن شرکت‌های هواپیمایی داخلی و بین‌المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره‌ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تور‌های تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.

چرا سه کلیک بهترینه؟

•، چون قیمتش خیلی مناسبه
•، چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
•، چون سه کلیک همیشه باهاته
•، چون کیفیت تور‌ها سه کلیک بالاس
•، چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی
•، چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
•، چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی
• بازم بگیم..؟

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز ۱۴۰۰ ادامه داره. در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه‌ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

سه کلیک تا کیش

حالا که بحث سفر شد، می‌خواهیم چند تا نکته درباره بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کیش بهتون بگیم تا در سفر به کیش از این نکات استفاده کنید...

راهنمای خرید پرواز چارتر کیش در سایت سه کلیک

جزیره کیش یکی از بهترین و زیباترین جاذبه‌های گردشگری ایران است، این جزیره در طول سال پذیرای مهمانان خارجی و داخلی بسیاری می‌باشد.

به دلیل تقاضای زیاد مسافران برای سفر‌های هوایی و خرید بلیط هواپیما، ایرلاین‌های زیادی اقدام به پرواز‌های متعددی به این شهر کرده‌اند. رقابت بالای بین ایرلاین‌ها در فروش بلیط‌های کیش باعث شده کیش مکانی برای سرمایه گذاری هر ایرلاین شود.

این رقابت‌ها سبب شده است که شرکت‌های چارتر کننده کیش اقدام به ارائه بلیط ارزان به مشتریان این جزیره دوست داشتنی کنند. به دلیل اینکه در فصل پاییز و زمستان آب و هوای کیش مناسب است افراد بسیاری به دنبال بلیط‌های چارتر کیش هستند. قیمت بلیط‌های چارتر کیش توسط چارتر کننده مشخص می‌شود و این قیمت‌ها با نوسانات زیادی همراه است. بلیط چارتر به دلیل قیمت‌های رقابتی در بین گردشگران، طرفداران زیادی دارد.

بلیط چارتر کیش به چه بلیط‌هایی می‌گویند؟

بلیط چارتر کیش بلیطی می‌باشد که از سوی شرکت‌ها و یا آژانس‌های هواپیمایی مختلف به طور کامل و یا نیمه خریداری شده‌اند و پس از قیمت گذاری به فروش می‌رسند این نوع بلیط مقابل بلیط سیستمی کیش است.

تفاوت بلیط سیستمی و بلیط چارتری در قیمت بلیط می‌باشد، که بلیط چارتر کیفیت پرواز‌هایش اغلب کلاس اکونومی است و فرقی با پرواز‌های سیستمی ندارد. اگر زمان سفر برایتان مهم نیست، بهترین گزینه برای بلیط شما بلیط لحظه آخری می‌باشد.

وقتی شما محدودیتی در تاریخ سفر به کیش ندارید، می‌توانید بلیط چارتر لحظه آخری کیش را با قیمت مناسب خریداری کنید، زیرا چارتر کننده برای جلوگیری از ضرر صندلی‌هایی که اجاره کرده و به فروش نرفته، آن را با قیمت کمتری به فروش می‌رساند.

راهنمای خرید بلیط چارتر کیش

عوامل تاثیرگذار در قیمت بلیط چارتر کیش

به دلیل اینکه کیش یکی از پر طرفدارترین مسیر‌های پروازی در ایران است قیمت بلیط‌های کیش همیشه ثابت نیستند. عوامل مختلفی در قیمت بلیط موثر هستند که در اینجا مواردی را بیان می‌کنیم:

آب و هوا

به دلیل گرمای زیاد جزیره کیش، مسافران این جزیره بیشتر در فصل‌های پاییز و زمستان و بهار به کیش سفر می‌کنند. در فصل تابستان متقاضیان کمتری وارد کیش می‌شوند و آژانس‌های هواپیمایی با توجه به اقلیم کیش و میزان محدود مسافر، قیمت بلیط چارتر را تعیین و اقدام به فروش می‌کنند.

تعطیلات رسمی

یکی دیگر از مواردی که قیمت بلیط کیش را مشخص می‌کند تعطیلات رسمی چند روزه می‌باشد. افراد کارمند در فصل‌های خوش آب و هوا نمی‌توانند به کیش سفر کنند و یا کمتر پیش می‌آید در این زمان‌ها به این جزیره زیبا بروند. این افراد در تعطیلات رسمی چند روزه یا تعطیلات عید نوروز اقدام به سفر به کیش می‌کنند، که همین امر باعث افزایش متقاضیان در این زمان می‌شود. در زمان تعطیلات رسمی انتظار بلیط ارزان کیش نداشته باشید، زیرا قیمت این بلیط‌ها افزایش پیدا می‌کند و شما باید مبلغ بیشتری برای تهیه بلیط چارتر کیش پرداخت کنید.

خرید بلیط چارتر کیش

برای اینکه بتوانید بلیط چارتر کیش را خریداری کنید نیاز نیست به سایت‌ها و آژانس‌های هواپیمایی متعدد سر بزنید. شما در سایت سه کلیک به تمامی بلیط‌های چارتر کیش دسترسی دارید. برای خرید راحت بلیط چارتر کیش در سه کلیک فقط کافی است تا پرواز‌های کیش را از مبدا انتخاب و جستجو را انجام دهید.

اگر شما قصد خرید بلیط چارتر در پنل جستجوی سایت سه کلیک را دارید فقط کافی است بعد از تعیین شهر مبدا و انتخاب شهر کیش به عنوان مقصد، تاریخ مد نظرتان و تعداد نفرات را انتخاب کنید تا به صفحه‌ی جستجو پرواز‌های کیش بروید.

بعد از جستجو پرواز‌های کیش به صفحه‌ی نتایج جستجو سه کلیک هدایت می‌شوید. اگر بلیط هواپیما چارتر کیش در تاریخ تعیین شده موجود باشد در کنار بلیط‌ها برچسب چارتر نشان داده می‌شود. با مراجعه به قسمت فیلترینگ با انتخاب گزینه پرواز چارتر کیش به آسانی همه پرواز‌های چارتر کیش نمایش داده می‌شود با مقایسه قیمت بلیط‌ها مناسب‌ترین و ارزان‌ترین بلیط چارتر کیش را انتخاب نمایید.

راهنمای خرید بلیط چارتر کیش

بهترین زمان خرید ارزانترین بلیط چارتر کیش

یکی از پرفروش‌ترین بلیط هواپیما‌ها در پرواز‌های داخلی، بلیط چارتر کیش است. قیمت بلیط چارتر کیش بستگی به شرایط مختلفی دارد، اگر در موقعیت و زمان خوبی اقدام به خرید بلیط چارتر کیش نمایید، می‌توانید بلیط را با قیمت مناسب و ارزان‌تری خریداری کنید. معمولا بلیط چارتر در روز‌های اول هفته و روز‌های آخر هفته افزایش قیمت دارد، اما در روز‌های وسط هفته بلیط چارتر کیش ارزان‌تر است، و شما می‌توانید به آسانی بلیط چارتر کیش تهیه کنید. بلیط چارتر کیش را در ماه‌های اردیبهشت تا مهر خریداری کنید به دلیل گرم بودن و شرجی هوا افراد کمتری برای خرید بلیط هواپیما کیش اقدام می‌کنند.

ترفند‌های فروش بلیط چارتر

آژانس‌های هواپیمایی که از قبل هزینه بلیط پرواز‌های چارتر را پرداخت کرده‌اند، سعی می‌کنند که هیچ یک از صندلی‌های پرواز باقی نماند، چون این ضرر متوجه آژانس خواهد شد. به همین دلیل آژانس‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند که بلیط‌های چارتر خود را به فروش برسانند.

فروش بلیط هواپیما چارتر با توجه به شرایط آژانس مسافرتی و تاریخ پرواز هواپیما، در ارتباط مستقیم می‌باشد. بلیط‌های چارتر در زمان تعطیلات و مناسبت‌ها به نسبت بلیط‌های چارتر در اواسط هفته‌ها در فصل‌های کم سفر متفاوت است. با توجه به شرایط گفته شده آژانس‌های هواپیمایی بلیط‌های چارتر خود را با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌کند.

اگر زمانی بلیط‌های چارتر هواپیما پر نشود چارتر کننده دچار ضرر خواهد شد و به همین دلیل بلیط‌های چارتر خود را با قیمت پایین‌تر عرضه می‌کند تا ضرری متوجه او نشود. در برخی موارد ممکن است هر چه به زمان پرواز نزدیک می‌شوید قیمت بلیط‌ها پایین می‌آید و بلیط ارزانتری را خریداری می‌کنید.

ایرلاین‌های ارائه دهنده بلیط چارتر کیش

فروش بلیط هواپیما چارتر کیش توسط ایرلاین‌های مختلفی، چون ایران ایر، زاگرس، سپهران، آتا، قشم ایر، ماهان ایر، تابان، کیش ایر و معراج انجام می‌شود. شما می‌توانید بعد از مراجعه به سایت سه کلیک و انتخاب بلیط چارتر از هر کدام از ایرلاین‌هایی که دارای بلیط چارتر کیش هستند بلیط خود را خریداری کنید.

قیمت بلیط چارتر هواپیما کیش چقدر است؟

هزینه بلیط هواپیما چارتر کیش در روز‌های مختلف متفاوت و تحت تاثیر عوامل زیادی از جمله نوع ایرلاین و کلاس پروازی و تاریخ پرواز شما دارد. برای بلیط‌های چارتر نمی‌توان بازه نرخ ثابتی تعیین کرد.

فرودگاه کیش

این فرودگاه چهارمین فرودگاه پرتردد در ایران است و روزانه هزاران مسافر از ایران و خارج از کشور وارد این فرودگاه می‌شوند. اکنون فرودگاه کیش به دو باند فعال، مجهز می‌باشد و خدمات ویژه‌ای مانند رستوران، خدمات بانکی، صرافی، اورژانس، خدمات پزشکی، حمل و نقل با لیموزین و وای فای رایگان در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین