کد خبر: ۲۳۸۰۵۵
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

آخرین تصمیم دولت برای ثبت‌نام فاز دوم هدفمندی

براساس آخرین تصمیم‌ دولت که هنوز نهایی نشده است، خانوارهای مشمول یارانه نقدی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها به ۵ گروه دسته‌بندی شده‌اند که حداقل کف درآمدی در این گروه‌بندی ۶۰۰ هزار و حداکثر آن ۲.۵ میلیون تومان است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: براساس آخرین تصمیم‌ دولت که هنوز نهایی نشده است، خانوارهای مشمول یارانه نقدی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها به ۵ گروه دسته‌بندی شده‌اند که حداقل کف درآمدی در این گروه‌بندی ۶۰۰ هزار و حداکثر آن ۲.۵ میلیون تومان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها بناست از بیستم تا آخر فروردین ماه ثبت‌نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی بر اساس عدد سمت راست شماره ملی افراد آغاز شود.

کسب اطلاع خبرنگار تسنیم از دولت درباره تصمیم هیئت وزیران و دولت‌مردان برای تعیین کف درآمدی مورد نظر در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها حاکی از آن است که جامعه هدف در این طرح به 5 گروه درآمدی دسته‌بندی شده‌اند و قرار است که کف درآمدی برای هریک از این گروه‌های درآمدی رقم مشخصی باشد.

براساس تصمیم گیری دولت، جزئیات کف درآمدی و مشخصات گروه‌های مشمول در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها همزمان با گشایش سایت www.refahi.ir از صبح روز 20 فروردین ماه جاری، به‌طور همزمان در سراسر کشور و یا از طریق مراکز کمیته امداد، بهزیستی، دفاتر پستی، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها اعلام خواهد شد.

در فرم‌های خوداظهاری که توسط دولت یازدهم برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تدوین شده است بناست که یارانه نقدی به افرادی تعلق گیرد که در گروه بندی‌های انجام‌شده از 600 هزار تومان تا 2.5 میلیون تومان درآمد دارند.

لازم به ذکر است که رقم کف درآمدی برای هریک از این 5 گروه درآمدی متفاوت از سایر گروه‌ها خواهد بود، بنابراین 600 هزار تومان کف درآمدی گروه یک و 2.5 میلیون تومان برای کف درآمدی گروه پنج می‌باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین