کد خبر: ۲۳۸۲۳۹
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷

خبر خوش برای بازنشستگان کشوری

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بر اساس مصوبه هیأت وزیران حقوق بازنشستگان کشوری ۲۰ درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت که این مصوبه در فروردین اعمال خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ایراندخت عطاریان با اشاره به برخی از سرفصل‌های صندوق بازنشستگی کشوری در سال 93 اظهار داشت: برخی از این برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری است.

وی تصریح کرد: در سال 92 خدمات خوبی در حوزه‌های فرهنگی، پرداخت وام ضروری و همچنین توسعه خانه‌های امید صورت گرفت.

عطاریان اضافه کرد: در سال جاری و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و اقتصاد تحولات گسترده‌ای در صندوق بازنشستگی کشوری صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان گفت: طبق مصوبه هیئت وزیران حقوق بازنشستگان 20 درصد افزایش پیدا خواهد کرد و این رقم از فروردین اعمال خواهد شد.

عطاریان در خصوص خانه‌های امید در سطح استانها گفت: هم اکنون در اکثر استانها و شهرستانها این خانه‌ها راه‌اندازی شده که بنا داریم تعداد دیگری از این خانه‌ها را در استانهای محروم و کم برخوردار راه‌اندازی کنیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص تعداد بازنشستگان این صندوق گفت: یک میلیون و 200 هزار بازنشسته در این صندوق حضور دارند.

به گزارش فارس، وی افزایش سطح خدمات رفاهی و بهبود معیشت اقتصادی بازنشستگان را جزء برنامه ها و رویکرد ملی دولت تدبیر و امید دانست و گفت: در سال 1393 دولت توجه و اهتمام ویژه‌ای به ارتقای معیشت و افزایش رفاه اجتماعی این قشر فرهیخته دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین