کد خبر: ۲۳۸۴۱۱
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳

آغاز مرحله دوم توزیع سبد کالا از اواخر اردیبهشت/10 درصد مشمولان سبد خود را نگرفتند

با توجه به پایان مرحله اول توزیع سبد کالا توزیع مرحله دوم از اواخر اردیبهشت ماه آغاز و تا پیش از پایان خرداد تمامی مشمولان سبد خود را در این مرحله دریافت خواهند کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک مقام آگاه در وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام خبر فوق اظهار کرد: از آنجایی که قرار است سبد کالا در مرحله دوم به اقشار خاص تعلق گیرد ممکن است جامعه هدف تغییر کند.

وی ادامه داد: تغییر جامعه هدف در حال بحث است و به احتمال زیاد سبد کالا از مرحله دوم به نیازمندان واقعی پرداخت می‌شود.

این مقام آگاه در وزارت صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به این سوال که قرار است چه تغییری در محتوای سبد کالای مرحله دوم ایجاد شود خاطرنشان کرد: هنوز در این باره تصمیم گیری قطعی نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تمام مشمولان دریافت سبد کالا در مرحله اول سبد خود را دریافت کرده اند بیان کرد:‌ خیلی‌ها سبد کالای خود را دریافت نکرده اند.

وی ادامه داد: از مجموع مشمولان دریافت سبد کالا در مرحله اول 10 درصد سبد خود را دریافت نکرده‌اند.

این مقام آگاه در وزارت صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به این سوال که دلیل عدم دریافت سبد کالا از سوی این افراد چه بوده است گفت: ما کمبود کالا نداشته ایم و اگر کسی سبد خود را دریافت نکرده قطعا دریافت سبد کالا را در شاءن خود ندانسته است.

به گزارش ایسنا، توزیع سبد کالا از 13 بهمن‌ماه آغاز شد و کالاهای آن در مرحله اول شامل 10 کیلوگرم برنج، چهار کیلوگرم مرغ، دو بطری روغن مایع، دو بسته پنیر بسته‌بندی شده و یک شانه تخم‌مرغ یا 24 عدد تخم‌مرغ بسته‌بندی شده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین