کد خبر: ۲۴۰۵۲۸
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱

بیانیه نمایندگان پس از تجمع مردم شهرکرد: تونل گلاب2 در زاینده رود غیرقانونی وفاقد مجوز محیط زیست است

مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری طی بیانیه ای اعلام کرد: حفر تونل گلاب 2 غیرقانونی، فاقد مجوز 215، مجوز زیست محیطی و بقیه مجوزها بوده که هرچه سریعتر باید توسط شورای عالی آب تعطیل شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در بیانیه ای برغیرقانونی بودن حفرتونل گلاب 2 تاکید و خواستار تعطیلی این پروژه توسط شورای عالی آب شدند.

به گزارش خانه ملت، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

پیرو بیانیه شماره یک این مجمع در رابطه با دعوت از مردم استان در روز پنج شنبه جهت استماع پیگیریهای قانونی مبحث آب استان در چهارراه بازار شهرکرد، به اطلاع مردم استان می‌رساند مجمع نمایندگان استان همچنان بر اجرای قانون و اقدام کارشناسی انتقال آب بین حوزه‌ای تاکید و اعتقاد داریم روش انتقال آب تونل بهشت آباد توجیه اقتصادی، کشاورزی و زیست محیطی نداشته و باید تغییر و به تصویب شورای عالی آب برسد و همچنین حفر تونل گلاب 2 غیرقانونی، فاقد مجوز 215، مجوز زیست محیطی و بقیه مجوزها بوده که هرچه سریعتر باید توسط شورای عالی آب تعطیل گردد.

بر همین اساس گردهمایی روز پنجشنبه مورخ 28/1/93 را در راستای اطلاع رسانی به مردم شریف دانسته و هرگونه تحرک و شعارهای تنش‌زا و تجمع غیرقانونی در این خصوص را محکوم و ضمن احترام برای مردمان استانهای همجوار از متولیان‌ آ‌ب کشور تقاضای رسیدگی به مشکلات را داشته ضمن اینکه از ابزارهای قانونی در اختیار از قبیل سوال و استیضاح استفاده خواهیم کرد تا به حقوق قانونی مردم استان جامه عمل بپوشانیم. ضمناً از پیگیریهای دولت ، استاندار ، شورای صیانت از آب استان و مردم شریف استان تشکر می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین