کد خبر: ۲۴۰۶۵۸
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷
معاون سیما:

ادامه پخش «سرزمین کهن» پس از اصلاحات

معاون سیما تأکید کرد ادامه پخش سریال «سرزمین کهن» به برگزاری جلسه‌ای برای انجام اصلاحات مورد نظر روی این مجموعه نمایشی است و از سفر مدیر شبکه سه به قطر برای انعقاد قرارداد با شبکه الجزیره در خصوص پخش مسابقات جام جهانی از شبکه‌های سه و ورزش خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی دارابی معاون سیما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سرنوشت سریال «سرزمین کهن» به کارگردانی کماب تبریزی با توجه به اینکه شنیده می شود تصویربرداری فاز سوم آن ادامه دارد و اینکه چه زمانی شاهد از سرگیری پخش آن خواهیم بود؟ اظهار کرد: شبکه سه و تیم سازنده جلساتی درباره «سرزمین کهن» برگزار می‌کنند تا درباره اصلاحاتی که باید روی سریال انجام شود به جمع بندی برسند. چون فاز یک سریال آماده است و فاز دو آن نیز باید نهایی شود تا با انجام کارها پس از اینکه فیلمنامه فاز سه تصویب شد گروه برای تصویربرداری فاز سه اقدام کنند.

وی ادامه داد: اینکه سریال چه زمانی پخش خواهد شد به این بستگی دارد که چه زمانی اصلاحات مورد نیاز روی کار انجام شود. من از شبکه درخواست کردم نتیجه این موضوع را به من اعلام کند اما چون آقای تبریزی درگیر یک فیلم سینمایی در کرمان است و بعد هم به تعطیلات خوردیم برگزاری جلسه دچار تأخیر شد. این جلسه باید برگزار شود که من منتظر گزارش نتیجه آن هستم.

معاون سیما در پاسخ به پرسش دیگر مهر درباره وضعیت خرید پخش مسابقات فوتبال جام جهانی و روی آنتن رفتن آنها از شبکه های سیما تصریح کرد: همین امروز که ما در خدمت شما هستیم مجید زین العابدین مدیر شبکه سه به اتفاق جمعی به قطر رفتند چون تمام حق پخش این بازی ها توسط شبکه الجزیره خریداری شده است و ما در حال گفتگو با آنها برای انعقاد قرارداد هستیم.

دارابی در پایان تاکید کرد: ان شاء الله همه مسابقات را پخش خواهیم کرد و در شبکه های مختلف چون شبکه سه و شبکه ورزش تدارک خوبی دیده ایم تا مردم عزیز و فوتبال دوستان بتوانند برنامه های جام جهانی مسابقات تیم ملی ایران را ببیند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین