کد خبر: ۲۴۲۵۱۱
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲

اولويت پيشگيري بر درمان جز سياست هاي كلي سلامت است

آيت الله هاشمي رفسنجاني پيش از ظهر دیروز در ديدار مسؤولان سازمان بهزيستي كشور، توجه به نيازمندان و تلاش براي رفع مشكلات آنها را مقدس دانست و گفت: كار براي نيازمندان واقعي، اجر زيادي در بارگاه الهي دارد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرویس سیاسی - آيت الله هاشمي رفسنجاني پيش از ظهر دیروز در ديدار مسؤولان سازمان بهزيستي كشور، توجه به نيازمندان و تلاش براي رفع مشكلات آنها را مقدس دانست و گفت: كار براي نيازمندان واقعي، اجر زيادي در بارگاه الهي دارد.

به گزارش آفتاب، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به تصويت سياست¬هاي كلي مربوط به سلامت و يادآوري بندهايي از آن كه توسط رهبري معظم انقلاب به دستگاه¬ها ابلاغ شد، گفت: ارائه خدمات آموزشي، پژوهشي، بهداشتي، درماني و توانبخشي سلامت بايد مبتني بر اصول و ارزشهاي انساني و اسلامي باشد.

ايشان «اولويت پيشگيري بر درمان» را بندي مهم در سياست¬هاي كلي مصوب در مجمع تشخيص خواند و گفت: با جدّي گرفتن پيشگيري، هزينه¬ها كم و آسان و تعداد معلولين، محدود مي¬شود و خانواده و به تبع آن جامعه آسيب نمي¬بيند.

آيت¬الله هاشمي رفسنجاني، حضور پر رنگ خيرين در بخش بهزيستي را نشانه زنده بودن روح انسانيت در جامعه ايراني دانست و گفت: قلم و قدم همه كساني كه براي معلولين     مي-كوشند، عبادت است.

در آغاز اين ديدار آقاي دكتر هاشمي، رئيس سازمان بهزيستي كشور، آقاي دكتر نفريه معاون امور اجتماعي، دكتر حبيب الله فريد، قائم مقام امور اجتماعي و رئيس مركز فوريتهاي اجتماعي، آقاي قاسم عبدالله زاده، معاون توسعه مديريت و منابع، آقاي دكتر سخنگوئي معاون امور توانبخشي و خانم دكتر فريبا بريماني مدير كل دفتر امور زنان و خانواده با ارائه گزارشي از مسؤوليت¬ها، به بيان ديدگاه¬ها براي انجام بهتر مسايل مربوط به بهزيستي و رسيدگي به معلولين پرداختند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین