کد خبر: ۲۴۲۸۱۸
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶

عابدینی: از انتخاب باشگاه پرسپولیس شوکه شدم

مدیرعامل پیشین باشگاه داماش که به عنوان عضو کیمته فنی باشگاه پرسپولیس انتخاب و معرفی شده است با بیان اینکه از این انتخاب شوکه شده و باید با مدیرعامل این باشگاه در این مورد صحبت کند، به سرمربیگری علی دایی در تیم سرخپوش تهران اشاره کرد و گفت: اینکه بخواهیم به پروپای دایی بپیچیم، بی‌خردی است و باید طوری با او رفتار کرد که همیشه در پرسپولیس بماند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد انتخابش به عنوان عضو جدید کمیته فنی باشگاه پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق گفت: خودم هم شوکه هستم، از کاری که دوستان انجام دادند. واقعا نمی‌شود 4 نفر آدم را در کنار هم بنشانند و بگویند با هم کار کنید، بدون اینکه نشستی برگزار شود و بگویند باید چه کار کنیم و آیا می‌توانیم با هم کاری را انجام دهیم.

وی اظهار نظر درمورد حضورش در این کمیته، نفرات حاضر در آن و اقداماتش در این خصوص را به بعد از نشست عصر امروز سه‌شنبه خود با علیرضا رحیمی دانست و تاکید کرد: من هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفتم زیرا اینگونه کمک کردن باید راهکاری منطقی داشته باشد. باید ببینم در نشستم با رحیمی چه اتفاقی می‌افتد تا در خصوص آن صحبت کنم.

مدیرعامل پیشین باشگاه داماش در مورد اینکه ممکن است اعضای جدید کمیته فنی مقابل دایی قرار بگیرند، اظهار کرد: بعید می‌دانم چنین اتفاقی بی‌افتد زیرا علی دایی آدم حرفه‌ای است، بالاترین قرارداد حرفه‌ای را بین فوتبالیست‌های ایرانی منعقد کرده و معروف‌ترین و مشهورترین بازیکن ایران در دنیاست.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: علی دایی در این سال‌ها هم در تیم‌های سایپا، راه‌آهن و پرسپولیس نشان داده در مربیگری هم کار بلد است زیرا تیم‌هایش بازی‌های خوب و روانی را ارائه می‌دادند، هرچند مشکلاتی هم وجود داشت.

عابدینی اضافه کرد: اینکه بخواهیم به پر و پایش بپیچیم، بی‌خردی است و باید قراردادش به یکی دو سال معطوف نشود و طوری با او رفتار کرد که همیشه در پرسپولیس بماند. حتی من به مدیران جدید پرسپولیس هم توصیه کردم او را حفظ کنند و اگر دایی هم خواست برود، نگذارند.

وی در مورد بحث کاهش قرارداد مربیان و بازیکنان فوتبال خصوصا پرسپولیسی‌ها تصریح کرد: از فرودین‌ماه سال گذشته تا به امروز، قیمت اجناس مختلف حداقل 17 درصد افزایش داشته است. چه چیزی ارزان شده است که آقایان بحث کاهش قرارداد دایی، اعضای کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس را مطرح کرده‌اند. به نظرم من باید قراردادها امسال هم حداقل 20 درصد افزایش پیدا کند نه اینکه کاهش یابد.

مدیرعامل پیشین باشگاه داماش با بیان اینکه نباید توقعات غیر منطقی و اقدامات کارشناسی نشده را اجرایی کرد، ادامه داد: آقایان می‌گویند قرارداد بازیکنان غیر منطقی بالا رفته و دریافتی آنها زیاد است. خوب در زمانی بر مبنایی خاص قراردادها افزایش پیدا کرد ولی نباید امروز این قرارداد غیر منطقی کم شود.

وی اضافه کرد: بطور مثال خود شما در یک مرکز جدیدی استخدام می‌شوید و مسئول مربوط حقوق شما را دو برابر می‌کند. شما براساس این افزایش حقوق برای خود تعهدهایی ایجاد می‌کنید اما ناگهان سال بعد این قراردادها کم می‌شود، ایا این مساله زندگی شما را به هم نمی‌ریزد. پس اگر هم می‌خواهند مبلغ قراردادها را کاهش دهند، باید این کار منطقی صورت گیرد.

عابدینی در پایان در مورد اینکه اقدام منطقی برای این کاهش چیست؟، گفت: اینکه امسال نصف قرارداد سال پیش را به بازیکنان بدهید یعنی می‌خواهید اشتباه را با اشتباه درست کنید که این اصلا منطقی نیست. آقایان امسال همین مبلغ قرارداد را به بازیکنان بدهند، سال بعد هم همین مبلغ و سپس در یک پروژه 2-3 ساله به اصلاح مبلغ قراردادها بپردازند، آنهم براساس عملکرد بازیکنان تا به سقف مدنظرشان برسند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین