کد خبر: ۲۴۳۳۰۷
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷

نخستین واکنش به حادثه شهربازی ارم/معصومه آباد: این مجموعه فرسوده است و درش را می بندیم

رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهربازی ارم که تنها شهربازی پایتخت است تجهیزات فرسوده ای دارد و با توجه به حوادثی که دراین پارک رخ می دهد،شورا می تواند درخواست متوقف شدن فعالیت این شهربازی را بدهد .
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معصومه آباد با اشاره به اینکه شورای شهر مسئول نظارت بر تمامی اتفاقاتی است که در شهر تهران می افتد گفت: مسئولیت شهربازی ارم با شهرداری تهران نیست اما این موضوع باعث نمی‌شود ما نسبت به حادثه ای که جان سه تن از شهروندان دختر تهران را به خطر انداخته و سبب ضایع نخاعی آنها شده است بی تفاوت باشیم.

او ادامه داد: عدم ایمنی لازم و فرسودگی دستگاههای شهربازی ارم که تنها شهربازی تهران هم محسوب می شود سبب بروز حوادث مشابه در این مجموعه شده است. متاسفانه کنترل و نظارت درستی نیز بر این تجهیزات وجود ندارد.

آباد با اشاره به اینکه به دلیل نبود شهربازی در پایتخت با ازدحام مردم در شهربازی ارم مواجه هستیم گفت: برای جلوگیری از حوادث مشابه شورا به این موضوع ورود پیدا کرده و از مسئولان این شهربازی می خواهد تا در این زمینه به نمایندگان مردم تهران پاسخگو باشند.

این عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که سایر نهادها به جز شهرداری چقدر به تذکرات شورا توجه می کنند گفت : باید نظام پاسخگویی مسئولان به یک رویه تبدیل شود تا بتوان از بروز حوادث بعدی پیشگیری کرد.

به گزارش مهر، او در پاسخ به این پرسش که با توجه به تکرار حوادث مشابه در پارک ارم و فرسوده بودن تجهیزات آن چه نهادی می تواند مانع فعالیتهای این مجموعه شود گفت: شورای شهر می تواند با توجه به حواثی که در پارک ارم می افتد فعالیت آن را متوقف کند و این موضوع در کمیته ایمنی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین