کد خبر: ۲۴۴۳۷۳
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۴

آرسنال قهرمان جام حذفی انگلیس شد

در نیمه دوم آرسنالی ها سراپا حمله شدند و توانستند در دقیقه 71 با ضربه لورن کوشینلی مدافع فرانسوی خود به گل برسد تا بازی با تساوی 2 بر 2 دنبال شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آرسنال با برتری 3 بر دو برابر هال سیتی به عنوان قهرمانی جام حذفی انگلیس دست یافت.

به گزارش ایسنا، هال‌سیتی و آرسنال دیدار نهایی جام حذفی انگلیس را در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار کردند که این دیدار در پایان 90 دقیقه قانونی و 30 دقیقه وقت‌های اضافی با نتیجه سه بر دو به سود آرسنال به به پایان رسید تا شاگردان ونگر در آخر این فصل به یک جام برسند.

هال‌سیتی که انگیزه زیادی برای قهرمانی داشت بازی را هجومی آغاز کرد و موفق شد در همان 10 دقیقه نخست 2 بار دروازه آرسنال را باز کند. جمز چستر در دقیقه 4 و کرتیس دیویس در دقیقه 8 برای هال گلزنی کردند اما در ادامه مسابقه آرسنالی ها به خودشان آمدند و موفق شدند با ضربه سانتی کاسورلا به گل برسند تا نیمه نخست با برتری 2 بر یک هال‌سیتی به پایان برسد.

در نیمه دوم آرسنالی ها سراپا حمله شدند و توانستند در دقیقه 71 با ضربه لورن کوشینلی مدافع فرانسوی خود به گل برسد تا بازی با تساوی 2 بر 2 دنبال شود.

پس از تساوی بازی در وقت‌های قانونی دو تیم در وقت‌های اضافی کار را دنبال کردند و در دقیقه 109 این آرون رمزی بود که توانست گل سوم و قهرمانی آرسنال را به ثمر برساند.

به این ترتیب منچستر‌سیتی توانست در لیگ برتر و جام اتحادیه به قهرمانی برسد و آرسنال نیز قهرمانی در جام حذفی انگلیس را کسب کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین