کد خبر: ۲۴۴۵۴۰
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵
رییس سازمان بهزیستی:

دولت یازدهم نگاه ویژه ای به معلولان و نیازمندان دارد

رییس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه دولت یازدهم نگاه ویژه ای به معلولان و نیازمندان دارد ، گفت: هم اکنون چهار هزار واحد مسکونی برای خانواده های بی سرپرست و معلولان در دست ساخت و آماده سازی است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایرنا،ˈ همایون هاشمیˈ شامگاه یکشنبه درآیین واگذاری 95 واحد مسکونی به معلولان و زنان سرپرست خانوار استان البرز در کرج افزود: حضور پررنگ رییس جمهوری درجمع خانواده های نیازمند و معلولان کشور بیانگر توجه دولت تدبیر و امید به این قشر و رصد مشکلات آنان است .

وی گفت: تا پایان امسال تمام چهار هزار واحد مسکونی نیازمندان و معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی با کمک و مشارکت خیرین در کشور تکمیل و به صورت رایگان به افراد واجد الشرایط واگذار می شود.

هاشمی اظهار کرد: به واسطه عملکرد مناسب دولت ، خیرین و مردم نیز پای کارآمده و همکاری های خوبی را با بهزیستی آغاز کرده اند.

رییس سازمان بهزیستی کشور با تاکید براینکه شهرداری ها و فرمانداری ها باید به حوزه خدمات رسانی به معلولان و نیازمندان بیش از پیش توجه کنند، افزود: رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی نیازمند همکاری و همسویی تمام دستگاههای اجرایی است .

وی بر بسترسازی برای استفاده بهینه از مشارکت های مردم و خیرین در امر کمک به ساخت مسکن نیازمندان و معلولان تاکید کرد و گفت: با حمایت های دولت و خیرین درسه سال آینده شاهد جهشی مناسب در برنامه ها و خدمات بهزیستی خواهیم بود.

هاشمی با تاکید براینکه حمایت از زنان سرپرست خانوار و کودکان معلول مهم ترین اولویت سازمان بهزیستی است ، بیان کرد: بهزیستی با تمام ظرفیت ها از جامعه هدف حمایت خواهد کرد.

رییس سازمان بهزیستی کشور از کارکنان این سازمان خواست با خدمات دهی مناسب به معلولان و خانوارهای نیازمند ،اطمینان بیش از پیش خیرین و مردم را جلب کنند.

هاشمی با بیان اینکه طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه، یکی از طرح های در دست اقدام بهزیستی برای شناسایی معلولان است، گفت: این طرح در سطح مناطق شهری و روستایی اجرایی شده و امیدواریم بتوانیم خدمات بهتری به معلولان ارایه دهیم .

مدیرکل بهزیستی استان البرز نیز در این آیین گفت : طی ماه های اخیر با همکاری خیرین، ساخت 819 واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی در این استان در دست ساخت قرار گرفته که 95 واحد آن آماده واگذاری شد.

ˈافروز بهرامیˈ بدون اشاره به مشخصات این واحدهای مسکونی ، افزود: خانواده های دارای بیش از یک معلول و زنان سرپرست خانوار در اولویت واگذاری واحدهای مسکونی قرار گرفته اند.

دراین آیین کلید 95 واحد مسکونی به تعدادی از معلولان و زنان سرپرست خانوار اهدا شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین