کد خبر: ۲۴۵۹۰۸
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹

دیدنی‌ترین‌بازیکنان‌ایران‌درجام‌جهانی‌ازنظرتایمز

از سه بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان دیدنی‌ترین بازیکنان ایران در جام جهانی نام برده شده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در آستانه جام جهانی 2014 برزیل تحلیل‌های مختلفی در خصوص گروه‌ها و 32 تیم حاضر در جام جهانی شده و در این بین نگاه‌های زیادی هم به گروه F این مسابقات می‌شود.

به گزارش تسنیم، در گروه F ایران، آرژانتین، نیجریه و بوسنی حضور دارند و نشریه تایمز آمریکا به تحلیل این گروه پرداخته اما ایران را تیمی بدون شانس می‌داند.

محبوب‌ترین تیم:
آرژانتین: آنها بهترین خط حمله سه نفره جهان را در اختیار دارند اما باید در خط هافبک و دفاع به دنبال بازیکنان کلیدی آرژانتین بود. لیونل مسی، گونزالو ایگواین، آنخل دی‌ماریا و سرخیو آگوئرو امیدهای گلزنی آرژانتین هستند اما در تیم‌های مقابل چه کسانی می‌خواهند این بازیکنان را مهار کنند؟

تیم بدون شانس:
ایران: قرعه سختی است و ایران یک کار دشوار را در این گروه خواهد داشت. آنها برای اینکه از گروه خود صعود کنند باید برابر نیجریه به پیروزی برسند و در دو بازی دیگر خود نیز از حریفان مساوی بگیرند. قطعاً این کار دشواری است.

شگفتی‌ساز:
بوسنی‌وهرزگوین: یک تیم بااستعداد که می‌تواند در جام جهانی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. آنها اگر به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کنند باید مقابل تیم دوم گروه E قرار بگیرند اما اگر دوم شوند به احتمال زیادی با فرانسه روبرو خواهند شد. ادین ژکو و میرالم پیانیچ بازیکنان خط حمله بوسنی هستند که می‌توانند این تیم را به مراحل بالاتر ببرند.

بازیکنان تماشایی گروه:
آرژانتین: پابلو زابالتا (منچسترسیتی)، اسکیل گارای (بنفیکا)، لیونل مسی (بارسلونا)، سرخیو آگوئرو (منچسترسیتی) و گونزالو ایگواین (ناپولی)

بوسنی‌وهرزگووین: آسمیر بگوویچ (استوک‌سیتی)، میرالم پیانیچ (رم)، سِجاد صالیحوویچ (هوفنهایم) و ادین ژکو (منچسترسیتی)

ایران: دنیل داوری (اینتراخت برانشویگ)، اشکان دژاگه (فولام) و سردار آزمون (روبین‌کازان)

نیجریه: ژوزف یوبو (نوریچ سیتی)، اوبی میکل (چلسی) و شولا آمئوبی (نیوکاسل)
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین