کد خبر: ۲۴۶۱۴۸
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰

زن جوان صندوقچه ۲۰۰ میلیونی طلا و جواهرات دوستش را ربود

زن سارقی که اقدام به سرقت بیش از 200 میلیون طلا و جواهرات از منزل دوست خود در شهرستان شاهین شهر اصفهان کرده بود در اقدامی توسط پلیس دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرهنگ غلامعباس بلفکه فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت بیش از 20میلیون تومان طلاجات زنی درشاهین شهر موضوع شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در این راستا تحقیقات خود را آغاز و با حضور در محل و بررسی صحنه سرقت متوجه شدند که سرقت به شیوه خاص و توسط یکی از آشنایان مالباخته صورت گرفته است که با این پیش فرض کاراگاهان پلیس تحقیقات خود را ادامه دادند .

سرهنگ بلفکه عنوان داشت: در تحقیقات و اظهارات مالباخته مشخص شد وی مدتی پیش در مراسمی با زنی آشنا شده و این فرد مدتی در منزل وی رفت آمد داشته و بعد از سرقت طلاجات به یکباره از او خبری نشده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: مأموران به صورت نامحسوس بررسی های خود را در این خصوص آغاز و متوجه شدند که این فرد دقیقا روز بعد از سرقت به یکی از شهرهای کشور سفر کرده، لذا مأموران سرانجام بعد از چند روز کار عملیاتی، وی را با هماهنگی قضایی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

به گزارش فارس، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اصفهان در پایان با اشاره به اعتراف صریح زن سارق به بزه ارتکابی خود، خاطر نشان کرد: دراین راستا طلاجات مسروقه در منزل سارق کشف و وی نیز با اخذ شکایت شاکیه به مراجع قضایی معرفی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین