کد خبر: ۲۴۶۷۶۲
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰

غرویان: حمله‌کنندگان از تریبون نماز جمعه محدود و در اقلیتند

استاد حوزه علمیه قم در پاسخ به سئوال «انتخاب» در مورد حمله برخی از افراد به روحانی از تریبون نماز جمعه بیان داشت: اینها، چند نفر محدود هستند و اکثریت نبوده و در اقلیت هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حجت الاسلام محسن غرویان در گفت و گو با این سایت خبری اضافه کرد: موضع گیری های این افراد سیاسی و شخصی است و نمی توان آن را به حساب تریبون نماز جمعه گذاشت

وی تصریح کرد: باید تدبیری اتخاذ شود که چنین مسائلی از نمازجمعه مطرح نشود چراکه این سخنان نشات گرفته از تصمیم گیری و غرض ورزی شخصی، حزبی و سیاسی است.

حجت الاسلام غرویان در ادامه گفت: نباید فضا را فضای خشنوت و تقابل کنیم.

استاد حوزه علمیه قم گفت: به نظر من تاییدات مقام معظم رهبری نسبت به دکتر روحانی به اندازه کافی رسا است و تقابلی وجود ندارد.

استاد حوزه علمیه قم گفت: به نظر من تاییدات مقام معظم رهبری نسبت به دکتر روحانی به اندازه کافی رسا است و تقابلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه القای تقابل بین رهبری و رئیس جمهور شیطنت دشمنان است، افزود: باید بسیار دقیق باشیم که فریب این شیطنت ها را نخوریم، مطبوعات نیز باید مواظبت کنند که شیاطین نتوانند هدف شومشان را پیش ببرند.

غرویان در ادامه تاکید کرد: به نظر بنده، رهبر معظم انقلاب و دکتر روحانی کاملا هماهنگ هستند و رهبری رئیس جمهور را تایید می کنند.

استاد حوزه افزود: دکتر روحانی متانت و وزانت بسیار مطلوبی داشته و دارد و مردم از این مسئله بسیار خوشحالند.

غرویان افزود: کسانی در صدد جوسازی و متشنج کردن اوضاع هستند، مطبوعات نباید به این مسئله کمک کنند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین