کد خبر: ۲۴۶۹۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۸۴ - ۱۲:۲۹

NOKIA ،سه راهکار جدید ارائه می کند

آفتاب‌‌نیوز : راهكار مديريت سطح خدمات NOKIA به اپراتورها اين امكان را مي‌‏دهد كه بر سطوح خدمات نظارت كنند تا از ارايه خدمات تعهد شده به مشتريان اصلي اطمينان حاصل كنند. 

اين راهكار بينش واضحي در مورد مشتريان مهم و اصل اپراتور مي‌‏دهد ، به طوري كه اپراتور مي‌‏تواند كيفيت خدمات خود را بالا نگه داشته و در عين حال رضايت و وفاداري مشتريان را بالا ببرد.
 
راهكار تامين يكپارچه NOKIAامكان خدمات كلي مديريت اشتراک و ابزار را فراهم مي‌‏كند و همين طور ابزار و فرايندهاي مختلفي را براي فعاليت‌‏هاي مختلف از برنامه‌‏ريزي محصول گرفته تا راه اندازي خدمات مشتريان به اپراتور ارايه مي‌‏دهد. اين راهكار امكان ادغام صرفه جويانه و همكاري در يك محيط پيچيده IT را براي اپراتورها فراهم مي‌‏كند.
 
راهكار مديريت ابزار يكپارچه NOKIAبه اپراتورها اين امكان را مي‌‏دهد كه با كنترل كارآمد هزينه و سهولت عمل بيشتر به مشتريان خود خدمات بدهند كه به كمک اين راهكار اپراتورها مي‌‏توانند سيم كارت را بهتر مديريت كنند. 

به علاوه اين راهكار ، ابزارهاي مديريت PDA ها و گوشي‌‏هاي هوشمند را براي مشتريان شركتي فراهم مي‌‏كند ، اين راهكار به اپراتور اجازه مي‌‏دهد در كوتاه‌‏ترين زمان ، جديدترين خدمات را به مشتريان خود ارايه دهند. 

NOKIAاز موفق‌‏ترين شركت‌‏ها در ارايه خدمات به اپراتورها است كه طيف وسيعي از خدمات وپشتيباني را براي ايجاد تمايز و نوآوري در ارايه خدمات همراه به اپراتورها مي‌‏دهد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین