کد خبر: ۲۴۷۶۵۱
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷

جزئیاتی جدید از توافق سوشا مکانی با پرسپولیس/700 میلیون به همراه 150 میلیون آپشن!

پرسپولیس بعد از جذب یک مهاجم گمنام لیگ یکی و یک مهاجم متوسط لیگ‌ برتری هیچ بازیکن شاخصی را در اختیار نگرفته بود و پروژه جذب ستاره‌هایی مثل عبدا... کرمی، قاسم حدادی‌فر و رضا نوروزی مبهم و پیچیده به نظر می‌رسید.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خبرورزشی نوشت: در این میان غیبت 12 روزه علی دایی هم به نگرانی‌ها اضافه می‌کرد چراکه در غیاب دایی هیچ ‌فرد دیگری کار مذاکره و چانه‌زنی با ستاره‌ها را انجام نمی‌داد و رحیمی هم همه پروژه‌ها را مسکوت نگه داشته بود تا دایی از سفر برگردد. عصر یک‌شنبه اما سوشا مکانی خیلی زود پرسپولیسی شد.
با جذب سوشا مکانی ثابت شد برخلاف آنچه پیش‌تر گفته می‌شد یا به نظر می‌رسید، پرسپولیس برای خرید بازیکنان شاخص چندان بی‌پول هم نیست. گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس برای قرارداد مکانی 700 میلیون به همراه 150 میلیون تومان آپشن تقبل کرده و با وجود کاهش ظاهری قراردادهای میلیاردی، مکانی یکی از گران‌قیمت‌های فصل آینده پرسپولیس خواهد بود.

سوشا نیامده از دایی مرخصی گرفت

دروازه‌بان جدید پرسپولیس از علی دایی خواست تا در اردوی اردبیل به جمع سرخپوشان ملحق شود. سوشا مکانی روز یک‌شنبه با عقد قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست اما هنوز تمرینات خود را با این تیم آغاز نکرده است. به گفته سرپرست سرخپوشان سوشا از دایی مرخصی گرفته تا مثل خلعتبری و نیلسون در اردبیل به جمع دیگر بازیکنان ملحق شود.

سوشا برای استقلال پیام فرستاد، با پرسپولیس بست


سوشا مکانی ساعت 11 روز یک‌شنبه به صورت غیرمستقیم با استقلالی‌ها صحبت کرد و ساعت 16 به باشگاه پرسپولیس رفت!
یک نفر از طرف سوشا برای استقلالی‌ها پیغام فرستاد که حاضر به عقد قرارداد با این باشگاه است. این پیام به امیر قلعه‌نویی منتقل شد، سرمربی استقلال نیز اظهار داشت با توجه به محدودیت جذب 6 بازیکن و کمبود نفر در خط دفاع، میانی و حمله نمی‌تواند یک سهمیه‌اش را برای جذب دروازه‌بان بگذارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین