کد خبر: ۲۴۷۶۹۲
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹

وزیر اطلاعات: بهادادن به مردم موجب امنیت پایدار خواهد شد

وزیر اطلاعات گفت: فراهم کردن زمینه مشارکت مردم و بها دادن به آنان، امنیت پایدار را در جامعه به همراه دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حجت الاسلام ˈسید محمود علویˈ روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید اطلاعات استان یزد افزود:امنیت، زیربنای رشد و اعتلای جامعه در بخشهای مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است.

وی امنیت زنده، پویا و بالنده را موجب ایجاد فضای لازم برای شکوفایی کشور خواند و تصریح کرد: امنیت باید ریشه در باورهای مردم داشته باشد.

وزیر اطلاعات به اهمیت امنیت توام با نشاط اشاره کرد و گفت: امنیت، نعمتی مجهول است و بالطبع کسانی هم که آن را تولید می کنند، گمنامند. 

علوی با بیان اینکه بسیاری از تلاشها و اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج)، ناشناخته می ماند، یادآور شد: کارهای اطلاعاتی در چارچوب شرع و قانون، دشوار اما نتایج آن شیرین است.

وی، انجام امور اطلاعاتی در چارچوب شرع و قانون را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: این امنیت وقتی ارزش دارد که گرد غم بر چهره کسی ننشاند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: باید کار اطلاعاتی انجام شود اما دلی هم نشکند و این کار سخت اما ارزشمند و امکانپذیر است.

این مسوول، کاهش ناامنی را در گرو ارزش قائل شدن برای مردم دانست و اضافه کرد: امنیت در جامعه ایمانی، پایدار خواهد بود.

علوی، ایجاد شکوفایی اقتصادی را از دیگر نتایج مثبت امنیت پایدار خواند و اظهار کرد: از جمله دستاوردهای حکومت مهدوی همین است.

وی اضافه کرد: در مقوله تولید امنیت باید در چارچوب شرع عمل کنیم و امروز دستگاه اطلاعاتی کشور افتخار دارد با رعایت چارچوبهای شرعی و حقوق مردم در همین مسیر تلاش می کند، بنابراین شایسته است دقت کنیم خدایی ناکرده در حق مردم خطا و جفایی نشود.

علوی ادامه داد: باید در فضایی بانشاط توام با آرامش معنوی، امنیت را در جامعه اسلامی ایجاد کنیم و در چنین شرایطی شاهد شکوفایی و توسعه کشور و حل مسائل جامعه خواهیم بود. 

وزیر اطلاعات، برقراری امنیت را تنها وظیفه دستگاه های اطلاعاتی ندانست و تصریح کرد: همه باید برای خدمت بهتر به مردم این اصل را رعایت کنند.

در این آیین از خدمات مدیرکل سابق اطلاعات قدردانی و مدیرکل جدید اطلاعات استان یزد معرفی شد.

به گزارش ایرنا، وزیر اطلاعات، امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد نیز اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان(عج) همواره با توکل بر خدا و استعانت از رهنمودهای حکیمانه حضرت امام و رهبر معظم انقلاب از منافع ملی و ارزشهای نظام و انسجام ملی، اجتماعی و سیاسی کشور دفاع و از دستاوردهای علمی و سرمایه های اجتماعی کشور با جدیت صیانت می کنند.

آیت الله ˈمحمدرضا ناصریˈ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد هم در این دیدار با تبریک روز سربازان گمنام امام زمام (عج) از مجاهدت آنان در راه تامین امنیت کشور و مقابله با توطئه های دشمنان قدردانی کرد.

وزیر اطلاعات امروز در سفر یکروزه خود به یزد ابتدا به مسجد ˈروضه محمدیهˈ این شهر رفت و با حضور بر آرامگاه سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی و نثار شاخه گل و قرائت فاتحه از مقام شامخ این شهید والامقام و همچنین مرحوم حجت الاسلام والمسلمینˈمحمدعلی صدوقیˈ نماینده ولی فقیه و امام جمعه فقید یزد تجلیل کرد.

وی سپس با حضور در گلزار شهدای خلدبرین یزد نیز با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه از مقام شهدای والامقام تجلیل بعمل آورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین