کد خبر: ۲۴۷۷۶۸
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱

اسیدپاشی همسر سابق پس از شنیدن جواب رد

«عاشق همسرسابقم بودم اما وقتی برای دومین بار از او درخواست ازدواج کردم، پاسخ منفی شنیدم و برای همین دست به اسیدپاشی زدم.» این ادعای مرد اسیدپاشی است که پس از ۵‌ماه فرار به دام پلیس افتاد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش همشهری، عقربه‌ها ساعت 7:45 اول دي‌ماه سال 92را نشان مي‌داد كه اهالي خيابان ارج در حوالي ميدان شوش صداي زن جواني را شنيدند كه فرياد مي‌زد: سوختم، سوختم. اين زن كه از ناحيه صورت مورد اسيدپاشي قرار گرفته بود براي مداوا به بيمارستان منتقل شد.

او در مسير انتقال به بيمارستان به مأموران كلانتري 159بي‌سيم گفت كه اسيدپاش كسي جز همسر سابقش نبوده است. به‌دنبال اين حادثه، تيمي از مأموران اداره شانزدهم پليس آگاهي پايتخت با دستور قاضي دادسراي جنايي تهران تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز كردند. شاكي كه زن 24ساله‌اي است در توضيح ماجرا به مأموران گفت:

شب قبل از حادثه همزمان با شب يلدا همسرسابقم به نام مهدي به خانه‌ام آمد و درخواست ازدواج مجدد كرد اما من ديگر نمي‌خواستم به زندگي گذشته خود بازگردم براي همين به او جواب منفي دادم. وي ادامه داد: براي اينكه دوباره پيشنهاد زندگي و ازدواج مجدد را مطرح نكند به دروغ به او گفتم كه قصد ازدواج با شخص ديگري را دارم و مهدي بعد از شنيدن اين جمله از خانه خارج شد. فرداي آن شب وقتي از خانه بيرون رفتم مهدي از پشت سر اسم مرا صدا كرد و وقتي برگشتم به‌صورتم اسيدپاشيد.

از همان زمان تحقيقات براي دستگيري مرد اسيدپاش شروع شد اما وي از محل سكونت خود متواري شده بود. اقدامات اطلاعاتي كارآگاهان در اين زمينه ادامه داشت تا اينكه سرانجام كارآگاهان پاتوق وي را در محدوده ميدان فردوسي شناسايي كردند و بعد از 5‌ماه فرار متهم را 17خرداد‌ماه سال‌جاري دستگير كردند.

وي در بازجويي‌ها به اسيدپاشي اعتراف كرد و گفت:مدتي بود كه نقشه اسيدپاشي را كشيده بودم اما هربار اميد داشتم كه همسر سابقم به‌خاطر پسر5ساله مان به درخواست ازدواج من جواب مثبت بدهد چراكه من عاشق او بودم و براي اينكه مانع ازدواج او با مرد ديگري شوم، اين سناريو را اجرا كردم.

سرهنگ آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران، با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اعترافات متهم و تكميل تحقيقات درخصوص اين پرونده، مرد اسيدپاش با قرار قانوني از سوي قاضي پرونده به زندان منتقل شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین