کد خبر: ۲۴۸۴۰۲
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست:

بنزین یورو 4 تا پایان سال جاری در 8 استان کشور توزیع می شود

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بنزین یورو 4 تا پایان سال جاری در استان های اراک، تهران، کرج، تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد و اهواز توزیع می شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، دکتر سعید متصدی روز یکشنبه در نشستی با خبرنگاران اظهار کرد: توزیع بنزین یورو 4 از دی ماه سال گذشته در استان اراک آغاز شد و پس از آن در بهمن ماه در استان های تهران و کرج ادامه یافت.

وی افزود: قرار است توزیع بنزین یورو 4 از روز یکم مردادماه سال جاری در استان تبریز سپس از روز یکم مهرماه در استان های اصفهان و شیراز و از روز یکم آذرماه در استان های مشهد و اهواز آغاز شود.

متصدی ادامه داد:در استان های تهران و کرج علاوه بر توزیع بنزین یورو 4 توزیع گازوئیل با گوگرد زیر 50 PPM نیز آغاز شده است.

وی اظهار کرد:با بررسی های انجام شده در اوایل سال جاری، میزان بنزن موجود در بنزین یورو 4 توزیعی در این استان ها زیر 1 درصد (در حدود 88/. درصد) و میزان آروماتیک زیر 25 درصد بوده است. این درحالی است که میزان استاندار جهانی بنزن تا یک درصد و آروماتیک تا 35 درصد است. بنابراین میزان آلاینده های بنزین یورو 4 حتی کمتر از استانداردهای بین المللی است.

ادامه دارد.....
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین