کد خبر: ۲۴۹۳۳۱
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۳
5 هزار پروژه عمرانی رهاشده میراث دولت احمدی‌نژاد

نماینده مجلس: احمدی‌نژاد باید علنی محاکمه شود

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با یادآوری تخلفات دولت دهم و خسارت های وارد آمده به کشور به علت اقدامات غلط دولت قبل گفت: به هیچ عنوان نباید در رسیدگی به تخلفات و شکایات از محمود احمدی نژاد کوتاهی کرد و این منطق که وی امروز دیگر رییس جمهور نیست ، از اساس قابل قبول نبوده و نیست. دستگاه قضا باید به تخلفات احمدی نژاد رسیدگی کند تا عبرت دولت های بعدی شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی در گفت و گو با خانه ملت، با یادآوری اینکه دولت دهم شعاری می داد که من کاری می کنم که نه کسی بتواند آن را ادامه دهد و نه بتواند تغییری در آن ایجاد کند ، گفت: برای محاکمه دولت دهم نباید هیچ ابایی داشته باشیم و احمدی نژاد باید بابت تمام اقداماتی که انجام داده و صدها مورد تخلف قانونی که از دولت گذشته وجود دارد ، پاسخ گو باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت بعدی رویه اش تا کنون این بوده که قانون مدار است ، اما اگر فشار بیشتری وارد شود ، می تواند دولت قبل را الگو کند و با این پیش زمینه که مگر با دولت قبلی چه کسی برخورد کرد ، اعمال و رفتار دولت گذشته را تکرار کند.

عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس با ذکر برخی تخلفات و قانون شکنی های دولت احمدی نژاد افزود: دولت دهم باید ۱۳هزار و ۵۰۰ تومان یارانه پرداخت می کرد که ۴۵ هزار تومان یارانه داد ، همچنین با صندوق توسعه ملی هر کاری که دلش خواست کرد و کسی هم با این دولت و عملکردهای غیرقانونی آن برخورد نکرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه دستگاه قضا باید به تخلفات احمدی نژاد رسیدگی کند تا عبرتی برای سایر دولت ها باشد ، تاکید کرد: اگر می خواهیم قانون در کشور نهادینه شود باید با هر متخلفی مطابق قانون برخورد شود. بنابراین لازم است با دولت قبل به دلیل تخلفاتی که مرتکب شده است به صورت قانونی برخورد شود.

 
5 هزار پروژه عمرانی کلنگ‌زده و رها شده میراث دولت احمدی‌نژاد


جعفر زاده ایمن آبادی تصریح کرد: باید دادگاه علنی تشکیل و عملکرد دولت دهم بررسی و قضاوت شود و احمدی نژاد هم بیاید و دفاع کند.

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه ما نمایندگان مجلس به عنوان شاکیان دولت دهم ، حرف های بسیاری از عملکرد دولت قبلی داریم، ادامه داد: اقدمات دولت دهم به اقتصاد کشور ۷۰ هزار میلیارد تومان ضرر رساند ؛ این دولت حدود ۵ هزار پروژه نیمه تمام را کلنگ زده و رها کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه احمدی نژاد صدها خسارت دیگر به کشور وارد کرده است و به همین دلایل دولت دهم باید محاکمه و دادگاهی شود ، تصریح کرد: دولت روحانی که سهل است ، چندین دولت دیگر گرفتار رفع خرابی های ایجاد شده ناشی از عملکرد دولت دهم خواهند بود.

عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس یادآور شد: برای ورود مجلس و پیگیری محاکمه دولت دهم ، فضای عمومی کشور هم باید اجازه دهد و فرهنگ سازی لازم صورت گیرد تا این رویکرد که هر کس کارش تمام شد ، اینکه بگوید خداحافظ و برود و نسبت به عملکرد او برخوردی نشود ، اصلاح شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین