کد خبر: ۲۴۹۵۴۹
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰

اظهارات محسنی‌اژه‌ای درباره اموال بابک زنجانی و اتوبوس‌های اسکانیا

دادستان کل کشور گفت: اموال مه‌آفرید امیرخسروی شناسایی و قیمت‌گذاری شد، اما هنوز شناسایی اموال بابک زنجانی به پایان نرسیده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام و المسملین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در حاشیه مراسم تجدید میثاق مسئولان عالی قوه قضاییه با آرمان‌های امام راحل در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه دستگیری هراتی معاون سابق امور اسناد دانشگاه آزاد به دلیل شکایت موسسه نشر آثار امام خمینی بوده است، گفت: غیر از شکایت موسسه نشر آثار امام خمینی به دلیل نوع اتهاماتی که داشته مدعی‌العموم نیز در این پرونده ورود پیدا کرده است.

وی در پاسخ به سئوال دیگری در مورد اینکه آیا آماری از میزان زمین‌خواری‌های صورت گرفته دارید؟ گفت: از میزان زمین‌خواری‌های صورت گرفته اطلاع نداریم؛ زیرا مربوط به منابع طبیعی است و دولت باید میزان زمین‌خواری‌ها را تعیین کند. ما پرونده‌های تشکیل شده در این حوزه را مورد رسیدگی قرار می‌دهیم که آیا این موارد غیرقانونی بوده است یا خیر؟

محسنی‌اژه‌ای در مورد حادثه اتوبوس‌ اسکانیا نیز گفت: هیات 9 نفره‌ای در این راستا تشکیل شد و موضوع را مورد رسیدگی قرار داد و مشخص شد که شرکت ذیربط و راننده مقصر شناخته شده شدند.

دادستان کل کشور در مورد آخرین وضعیت شناسایی اموال مه‌آفرید امیرخسروی و بابک زنجانی خاطرنشان کرد: جزای نقدی مه‌آفرید امیرخسروی وصول شد و اموال این فرد شناسایی و قیمت‌گذاری شد که کفاف رد مال را می‌دهد، اما شناسایی اموال بابک زنجانی هنوز به پایان نرسیده است.

وی در مورد خبر منتشره مبنی ابراز نگرانی خانواده امامی ناصری مدیر مسئول نشریه توقیف شده مغرب از وضعیت وی گفت: این موضوع از شما شنیده‌ام و اطلاع دقیقی از آن ندارم. در رابطه با این موضوع پرس و جوهای لازم را انجام می‌دهم و در نشست خبری اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، محسنی‌اژه‌ای در رابطه با اینکه آیا حکم نهایی در مورد پرونده کهریزک در دیوان عالی کشور صادر شده است؟ گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین