کد خبر: ۲۴۹۷۱۱
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳

پیام کتبی امام(ره) به مجلس در سال 64: ائمه(ع) را بر رهبری تطبیق ندهید!

امام در پیامی کتبی از نمایندگان مجلس خواسته اند از تطبیق روایات مخصوص ائمه معصومین(ع) بر ایشان خودداری کنند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آیت الله هاشمی در خاطره ای از دوم آبانماه 1364 به پیامی مکتوب امام خمینی(ره) و تاکید ایشان بر عدم تطبیق روایات مخصوص ائمه معصومین(ع) بر رهبری اشاره کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی ، در متن این خاطره آمده است :

زود به مجلس رفتم. به [آقای میرحسین موسوی] نخست‏ وزیر گفتم در ارسال نامه معرفی وزرا به مجلس تسریع نماید. پیامی کتبی از امام برای نمایندگان رسیده بود در خصوص خودداری از تطبیق روایات مخصوص ائمه معصومین(ع) بر ایشان، که قرائت کردم. قانون مطبوعات در دستور بود. نامه معرفی وزرا رسید، اعلان کردم. با اینکه توسط هیأت حکم تا حدودی تعدیل شده ولی هنوز هردو جریان به برخی از وزرا اعتراض دارند.

 بعد از تنفس به دفترم آمدم. آقایان [محسن]رفیق‏دوست و [علی]شمخانی آمدند. گزارش عملیات عاشورای 4 را دادند و برنامه عملیات آینده را گفتند. [عملیات را] مدتی به تأخیر انداخته‏اند. عصر کشاورزان نمونه آمدند و من برای آنها مفصلاً صحبت کردم.

در جلسه شورای عالی دفاع شرکت کردم. درباره تجاوزهای افغانستان در مرز بحث شد و هم درباره جزیره خارک و... بعداز جلسه مصاحبه کردم. درباره گروگان‏های روسی - که خبر رسیده در دست شیعه‏ های لبنان هستند - بحث و قرار شد برای آزادی آنها کمک شود. خبر رسید سکوی نفتی ابوذر در بمباران امروز عراق، آسیب دیده است. شب به منزل آمدم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین