کد خبر: ۲۴۹۸۰۹
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴

دستبند پلیس بر دستان "هپی ها"ی 23 ساله شاهرودی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شهروند نوشت: مدتی است موج جدیدی از ساختن کلیپ‌های زیرزمینی در بین بعضی از جوان‌های کشور به راه افتاده است و با این‌که نیروی انتظامی ساخت این نوع کلیپ‌ها را ممنوع و خلاف قانون اعلام کرده، شاهد تولید این کلیپ‌های زیرزمینی هستیم. در جدیدترین اقدامات نیروی انتظامی به تازگی پلیس استان سمنان از دستگیری چند تن از بازیگران پخش کلیپی به نام گل برای ایران خبر داده است.

گلی برای ایران پرونده بعدی
هنوز چند وقتی از خبر دستگیری اعضای کلیپ جنجالی هپی که بسیاری از شبکه‌های خارجی و برون‌مرزی از آن استفاده کردند و به دنبال جوسازی علیه ایران بودند نگذشته بود که رئیس پلیس شاهرود خبر از دستگیری ۲ بازیگر شاهرودی ویدیو کلیپ (نماهنگ) زیرزمینی «گل ‌برای ایران» را که در ماهواره‌ها پخش شده بود، داد.
این کلیپ از یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای پخش شده بود و درخصوص گل‌زدن ایران در جام‌جهانی فوتبال بود و برخی از صحنه‌های آن در مناطقی از شاهرود ضبط و تهیه شده بود. در همین راستا سرهنگ «رحمت‌الله طاهری» رئیس پلیس استان سمنان گفت: برابر دستورات قضایی شناسایی عاملان این اقدام در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت. وی گفت: پس از چند روز بررسی سرانجام ۲ بازیگر فیلم که هردو ۲۳ساله هستند و در یک خانه مجردی زندگی می‌کردند، دستگیر شدند.

او با اشاره به اعتراف متهمان در ساخت این ویدیو کلیپ گفت: کارگردان ۲۶ساله این فیلم نیز که در رشته عکاسی فعالیت داشت، توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد و در حال حاضر متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. وی گفت: به اظهار متهمان شبکه ماهواره‌ای که این ویدیو کلیپ را پخش کرده، در بخش‌هایی دستکاری و آن را تحریف کرده بودند.

آنها آزاد شدند
طبق آخرین اخبار به‌دست آمده سه بازیگر این کلیپ که دستگیر شده‌اند با قید ضمانت آزاد شدند این درحالی است که هیچ منبع قانونی این خبر را تایید نکرده است.

هپی پرونده قبلی
چندی پیش بود که سرهنگ محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در خبر سراسری ۳۰: ۲۰ از دستگیری چند گروهی متشکل از چند دختر و پسر که در ایران نسخه کلیپی به نام هپی را ساخته بودند خبر داد. کلیپ هپی توسط فارل ویلیامز (Pharrell Williams) خواننده آمریکایی سبک رپ و طراح مد با نام Pharrell ساخته شده بود.
چندی پیش هم انتشار نسخه‌ای از این آهنگ توسط گروهی به اصطلاح مسلمان در انگلیس، منتشر شده بود که در آن دختران و پسران مسلمان با ریتم این آهنگ و البته با پوشش به اصطلاح اسلامی انگلیسی خود درحال رقص هستند با واکنش شدید مسلمانان در اروپا مواجه شد. سرهنگ محمدیان با اشاره به این‌که ماموران توانستند در عرض ۶ ساعت تهیه‌کنندگان ‌این فیلم را در تهران شناسایی و دستگیر کنند، گفت: افراد دستگیرشده در بازجویی‌هایی خود گفته بودند که عوامل تهیه نماهنگ به‌عنوان تست بازیگری آنها را اغفال کرده تا به‌عنوان بازیگر در فیلم‌های سینمايی مشغول به فعالیت باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین