کد خبر: ۲۴۹۹۷۳
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹

انفجار انتحاری در بیروت/عامل انتحاری یک عربستانی بود

یک عامل انتحاری خود را در هتلی در منطقه روشه لبنان منفجر کرد که به گفته رئیس صلیب سرخ این کشور تا کنون 10 تن از جمله چهار نیروی امنیتی مجروح شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقام‌های لبنانی اعلام کردند: به غیر از عامل انتحاری، فرد دیگری در انفجار هتل دی‌روی در منطقه الروشه بیروت کشته نشده است.

این اظهار نظرها با گزارش‌های اولیه مبنی بر کشته شدن تعداد زیادی از مردم از جمله دو نیروی امنیتی در این انفجار تناقض دارد.

رسانه‌های لبنانی گزارش دادند که مقام‌های امنیتی، دومین عامل انتحاری را دستگیر کردند. سفارت عربستان سعودی در بیروت گفته است که گزارش‌های اولیه مبنی بر اینکه عاملان انتحاری از اتباع سعودی هستند را مورد بررسی قرار می‌دهد.

گفته می‌شود که عناصر دو گروه تروریستی گردان‌های عبدالله عزام و دولت اسلامی عراق و شام (داعش)، در این حمله انتحاری دست داشته باشند. نیروهای امنیتی اعلام کردند که حمله انتحاری در هتل دی‌روی با دقت و برنامه‌ریزی بسیار دقیق صورت گرفته است.

در جریان این حمله انتحاری تا کنون چندین تن از جمله دو تن از اتباع عربستان سعودی و یک سوری بازداشت شده‌اند.

منابع آگاه در گفتگو با شبکه العربیه تاکید کردند که عامل انتحاری که خود را در هتل دی روی منفجر کرد یک عربستانی با نام عبدالرحمن ناصر الشنیفی 20 ساله بوده که از سوی نیروهای امنیتی عربستان تحت پیگرد بوده و ماه مارس خاک این کشور را ترک کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین