کد خبر: ۲۵۰۲۰۳
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷

کدام فیلم‌های قدیمی در ماه رمضان اکران می‌شوند؟

فیلم‌هایی از علی حاتمی، حاتمی‌کیا، ‌تقوایی، ‌مهرجویی، بنی‌اعتماد،‌ بیضایی،‌ صدرعاملی،‌ مجیدی، تبریزی و داودنژاد برای اکران در ماه رمضان معرفی شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پس از اعلام مصوبه شورای صنفی نمایش مبنی بر امکان اکران فیلم‌های قدیمی در طرح ویژه ماه مبارک رمضان،‌ مدیر عامل موسسه تصویر شهر از ارائه تعدای فیلم در قالب سه بسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دریافت مجوز خبر داد.

هادی منبتی در این‌باره توضیح داد: تعدادی فیلم از چند کارگردان سینمای ایران را برای طرح ویژه ماه رمضان در نظر گرفته‌ایم که در صورت موافقت ارشاد شرایط اکران آن‌ها در سینماها فراهم خواهد شد.

به گفته وی، این فیلم‌ها که در سه بسته پنج‌تایی پیشنهاد شده‌اند، شامل «دلشدگان»، «ناخدا خورشید»، «پری»، «آژانس شیشه‌ای»، «مسافران»، «کمال‌الملک»، «کاغذ بی‌خط»، «هامون»، «لیلی با من است»، «رنگ خدا»، «زیر پوست شهر»، «گل‌های داوودی»، «بچه‌های آسمان»، «نیاز» و «ای ایران» می‌شوند.

منبتی همچنین به خبرنگار ایسنا گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، سینماها می‌توانند در ماه مبارک رمضان دو سانس اضافی بعد از سانس موظف خود یعنی تا حدود دو ساعت قبل از اذان صبح، برنامه نمایش فیلم داشته باشند.

او با اشاره به فیلم‌های قدیمی که برای اکران در این طرح درنظر گرفته شده‌اند،‌ افزود: در صورت دریافت مجوز، سینماهایی که متقاضی باشند می‌توانند این فیلم‌ها را اکران کنند.

به گزارش ایسنا، منبتی هم‌چنین خاطرنشان کرد: هنوز مجوزی از سوی ارشاد صادر نشده است، اما رایزنی‌ها با دفاتر پخش برای عقد قرارداد را آغاز کرده‌ایم. ضمن اینکه امیدواریم کپی 35 میلی‌متری مناسب و باکیفیت از این فیلم‌ها بتوانیم در اختیار داشته بگیریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین