کد خبر: ۲۵۰۸۰۵
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۸

آتش‌سوزی اسکانیا در محور خرم‌آباد/ راننده عراقی در آتش سوخت

فرمانده پلیس راه لرستان گفت: بر اثر واژگونی تانکر عراقی در محور پلدختر به کوهدشت، راننده در شعله‌های آتش سوخت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: محمود حسینی امروز در گفت‎وگو با فارس اظهار داشت: بر اثر واژگونی تانکر نفتکش عراقی در محور پلدختر به کوهدشت و آتش گرفتن آن راننده عراقی در شعله‌های آتش سوخت.

وی عنوان داشت: همچنین امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا در محور خرم‎آباد به پل زال نیز دچار آتش‌سوزی شد و خوشبختانه در این حادثه راننده و همه سرنشینان جان سالم به در بردند.

این مسئول یادآور شد: در این حادثه که ساعت سه بامداد اتفاق افتاده است، در این زمان راننده با حس کردن بوی دود و احساس خطر همه سرنشینان را از اتوبوس خارج می‎کند که این امر منجر شد خوشبختانه به هیچ کدام از افراد آسیبی نرسد.

حسینی متذکر شد: همین اقدام راننده اتوبوس یک امر بسیار پسندیده است و جای تقدیر دارد، زیرا جان همه هموطنان ما مهم است.

فرمانده پلیس راه لرستان بیان داشت: اتوبوس از اهواز به سمت خرم‎آباد در حرکت بوده است و این اتفاق در ورودی شهر خرم‎آباد رخ داده است.

وی اضافه کرد: این اتوبوس به صورت کامل در آتش سوخته است و علت وقوع حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است.

این مسئول یادآور شد: طی سال‎جاری در زمینه تصادفات فوتی شاهد کاهش 20 درصدی و در زمینه تصادفات جرحی کاهش چهار درصدی داشته‎ایم.

حسینی به تمام رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد که از سرعت غیرمجاز پرهیز کرده و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را در اولویت قرار دهند، زیرا بیشتر تصادفات برون‎شهری به علت سرعت غیر مجاز و سبقت‎های غیر مجاز رخ می‎دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین