کد خبر: ۲۵۱۱۷۳
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹
یک چهارم نهایی جام جهانی2014؛

آلمان یک - فرانسه صفر؛ ژرمن ها 45 دقیقه تا صعود به نیمه نهایی

نیمه نخست دیدار تیم های آلمان و فرانسه یک بر صفر به سود ژرمن ها به پایان رسید تا شاگردان یوآخیم لوو تنها 45 دقیقه تا صعود به مرحله نیمه نهایی جام ببستم فاصله داشته باشند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در نخستین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 که در برزیل در حال برگزاری است، تیم های آلمان و فرانسه از ساعت 20:30 در ورزشگاه ماراکانا در شهر ریودوژانیرو با قضاوت پیتانا داور آرژانتینی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تک گل هوملس به سود ژرمن ها به پایان رسید.

ترکیب فرانسه: لوریس،‌ دبوشی، اورا، واران، ساخو، کابای، والبوئنا، بنزما، گریزمان، ماتوییدی، پوگبا

ترکیب آلمان: نویر، هودس، هوملس، خدیرا، شواین اشتایگر، اوزیل، کلوزه، مولر، لام، کروس، بواتنگ

در دقیقه 7 فرانسوی ها نخستین موقعیت خطرناک این دیدار را ایجاد کردند ولی ضربه بغل پای بن زما از کنار دروازه نویر به بیرون رفت.

در دقیقه 11 باز هم فرانسوی ها خطرساز شدند ولی این موقعیت هم راهی به دروازه ژرمن ها نداشت و مدافعان آلمانی توپ را دفع کردند.

در دقیقه 13 مت هوملس مدافع پیشتاخته ژرمن ها موفق شد با ضربه سر بر روی یک ضربه ایستگاهی دروازه خروس ها را باز کند تا ضمن به ثمر رساندن دومین گل خود در جام بیستم تیم ملی کشورش را یک بر صفر پیش بیندازد.

در دقیقه 23 کلوزه در درون محوطه جریمه توسط مدافع فرانسوی سرنگون شد که داور آرژانتینی اعتقادی به پنالتی نداشت.

در دقیقه 25 توماس مولر در حالی که در موقعیت عالی در حال تک به تک شدن با لوریس سنگربان فرانسه قرار داشت ولی لوریس موفق تر از این بازیکن بود و توپ را از ان خود کرد.

در دقیقه 33 فرانسوی ها بهترین موقعیت جبران گل را توسط کریم بن زما از دست دادند. البته قبل از رسیدن توپ به بن زما والبوئنا به سمت دروازه نویر شوتزنی کرد که نویر آن را دفع و توپ به بن زما رسید که این بازیکن نتوانست دروازه ژرمن ها را باز کند.

در دقیقه 42کریم بن زما در محوطه جربا ضربه سر خطری را بر روی دروازه برزیل ایجاد کردند که البته توپ به دست هوملیس هم برخورد کرد ولی داور آرژانتینی اعتقادی به اعلام ضربه پنالتی نداشت. این تصمیم داور با اعتراض بازیکنان فرانسوی همراه یود ولی به جایی نرسید. 

به گزارش خبرگزاری ایلنا، در دقیقه 44 باز هم بن زما در موقعیت خوبی قرار داشت تا تیمش بازنده به رختکن نرود که نویر باز هم این خطر را دفع کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین